خاتمی بجای اشک تمساح، پاسخگوی معیشت از دست رفته مردم باشد/ اصلاح طلبان با رفتارهای منافقانه دلسوز مردم نیستند - کراپ‌شده

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه خاتمی با اشک تمساح ۱۶ سال مردم را فریب داده گفت: اصلاح‌طلبان و سیدمحمد خاتمی حق ندارد با رفتارهای منافقانه خود را دلسوز مردم بدانند.

به گزارش مشرق، حجت‌السلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، درباره اظهارات سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درباره همدردی با مردم به دلیل وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه، اظهار داشت: فرار رو به جلو و روحیه نفاق و طلبکاری از ویژگی‌های انسان‌های چند چهره است؛ در طول تاریخ از این نمونه رفتارها زیاد سراغ داریم؛ در دنیای فعلی هم برخی مستکبران که خودشان اسباب قتل، کشتار، جرم و  جنایت را فراهم می‌کنند بعد از انجام کار اشک تمساح می‌ریزند.

وی افزود: اشک تمساح ریختن آقای خاتمی در شرایط فعلی، ناشی از ۸ سال فریب مردم توسط او و دوستانش در ۸ سال دولت حسن روحانی و در دولت اصلاحات است؛ وقتی خاتمی رئیس دولت اصلاحات بود تنها چیزی که در آن دولت ندیدیم برنامه‌ریزی، تدبیر، دلسوزی و کار برای مردم بود.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و شخص سیدمحمد خاتمی نه تنها حق ندارد اشک تمساح بریزد بلکه حتی حق ندارد با رفتارهای منافقانه خود را دلسوز مردم بداند؛ رئیس دولت اصلاحات باید در جایگاه متهم نشسته و پاسخ دزدیدن اعتماد مردم را بدهد چرا که همدستان خاتمی از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و این اعتماد را سرقت کرده‌اند؛ این اعتماد توسط یکسری سلبریتی نازپرورده و رانت‌خوار و دزد انجام شد که هزینه تبلیغات سوء و فریب مردم را به جیب آنها ریخته شد و آنها اسباب فریب مردم را فراهم کردند.

وی گفت: اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند با ابزارهای جدید می‌توانند مردم را فریب بدهند و با آن کار آبروی از دست رفته‌شان را بدست آورند.  

وی گفت: به خاتمی می‌گویم که دوران فریفتن و اشک تمساح ریختن و گول زدن‌های مردم گذشته است و بهتر است به جای فرار رو به جلو و عوام‌فریبی و انتشار پیام نوروزی پاسخگو باشد که چه کسی دلار ۳ هزار تومانی را به بالای ۲۵ هزار تومان رسانده است و توضیح دهد چه کسی باعث شد مردم در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی خود مانند مرغ و روغن در بمانند و برای تهیه آن باید ساعت‌ها در صف بمانند.

وی گفت: ‌سیدمحمد خاتمی بایستی توضیح دهد که چه کسی منجر به تخریب سرمایه و تدابیر انقلاب اسلامی شد در حالی که این تدابیر منجر به خودکفا شدن کشور و تأمین شغل، مسکن و ازدواج جوانان و ساماندهی آنها شده بود اما اصلاح‌طلبان سدی مقابل این خودکفایی ایجاد کردند و حتی هموطنان‌مان دیگر نمی‌توانند حتی یک متر آپارتمان و خانه بخرند و سرپناه داشتن برای جوانان آرزو شده است.

وی گفت: خاتمی نباید فریب‌های گذشته و دروغ‌های پیشین را که سالیان سال برای مردم بازگو می‌کرد را مجددا تکرار کند و بهتر است به جای این کارها به درگاه خداوند متعال استغفار کرده و جبران خطاهای گذشته را داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    13 3
    واقعا این محمد خاتمی چقدر پر رو تشریف داره!!!!! تکرار های او مردم رو بدبخت کرده حالا... چی بگم واقعا
    • نادری IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      0 0
      جناب نقد علی شما بعنوان یک طلبه آیا استغفار به درگاه خدا جوابگوی شرمندگی پدران هست جوابگو سفره خانواده هست؟؟
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    10 3
    چرا پرونده این اصلاحطلبهای خائن یکبار برای همیشه بسته نمی شود ؟ ... نکنه مصاله نظام اجازه نمیده !!!
  • سید سعید میررضائی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    3 15
    به نظر من آقای خاتمی بهترین رئیس جمهور ایران بوده است هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ اقتصادی
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      0 0
      درسته بهترین ضربه زننده
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    9 2
    چرااین مردکه رامحاکمه نمی کنید
  • US ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    1 12
    خاتمی یک شخصیت بین المللی و قابل احترام است
  • محمدرضا گیتی US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    0 0
    دوران آقای خاتمی که وضع اقتصادی علیرغم قیمت پایین دلار خوب بود. چرا این فرد و هم اندیشان ایشان نمیخواهند قبول کنند که اصل مشکلات اقتصادی فعلی بدلیل تحریم است که خوب ناشی از تصمیمات کل نظام است‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس