بی ثباتی در انتصاب مدیران وزارت صنعت/انتخاب 2 سرپرست برای معاونت معدنی طی دوماه - کراپ‌شده

وزیر صنعت در حالی امروز سرپرست جدیدی برای معاونت معدنی وزارت صنعت منصوب کرده که سرپرست قبلی این معاونت دوماه پیش منصوب شده بود.

به گزارش مشرق، در حالی که وزیر صنعت دوماه پیش اردشیر سعدمحمدی را به عنوان سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت منصوب کرده بود، امروز در حکمی جدید، فرد دیگری به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

طبق حکم جدیدی که از سوی علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت صادر شده، اسد الله کشاورز به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت منصوب شده است.

در حکم انتصاب سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی، آمده است:

جناب آقای اسدالله کشاورز با حقیقت

سلام علیکم

نظر به سوابق ممتد علمی و عملی، بدینوسیله جنابعالی را به سمت "سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت" منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با تجمیع سوابق کارشناسانه و تلفیق آن با ابتکارات خلاقانه، در تعالی روز افزون مجموعه معادن و صنایع معدنی کشور تلاش نمائید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کشاورز با حقیقت پیش از این، مدیر کل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیر اکتشاف شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده است.

اردشیر سعد محمدی ۳۰ دی ماه به عنوان سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت جایگزین داریوش اسماعیلی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    0 0
    وزارت صمت وزارت هزاران هزار میلیارد سرمایه است از همه جا مافیای صنعت و معدن و تجارت فشار می آورد زیرا کلا اکثر درآمد این وزارتخانه و زیر مجموعه هایش به جیب آقا زایده ها و برو بچ و دوستان و رفقای اصلاح طلب و کارگزارانتی ها میرود. سود میلیاردی استخراج معادن و صادرات معادن و مواداولیه بگیر تا مواد دومیه و سومیه و چهارمیه .....بخاطر پیچیدگی و خمیدگی و کشیدگی و کلا پیچش و خمش و چمش و کمش و کشش و کشمش و کشکش ..... در این وزارتخانه میشود سالانه هزاران میلیارد جابجا کرد که نه از جای والش خبری بشود نه از جای دومش. اصلا بیخیال من خودم متوجه نشدم چی شد گیج شدم خودتون یه طوری اونجاهایش که خوب شده رو بخو نید بقیه اش رو بریزید پیش پیشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس