کد خبر 1194350
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
ناو خارک

مراسم استقبال ناو پشتیبانی خارک اعزامی به خلیج عدن با حضور ارشد نظامی آجا در هرمزگان و فرمانده قرارگاه ناوگان مقدم جنوب نداجا و خانواده کارکنان حاضر در ماموریت در اسکله منطقه یکم امامت برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم استقبال از ناو پشتیبانی خارک که از ماموریت‌های محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب به میهن‌مان بازگشته بود، این بار به سبک جدیدی و با حضور خانواده‌ها در اسکله نظامی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.

این استقبال با حضور ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان و فرمانده قرارگاه ناوگان مقدم جنوب نداجا دریادار دوم آریا شفقت رودسری، جانشین منطقه یکم امامت امیردریادار دوم جلیل مقدم، هماهنگ کننده ارشد عقیدتی سیاسی های آجا در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت حجت الاسلام بهارلو، خانواده کارکنان حاضر در ماموریت و جمعی از فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اسکله منطقه یکم امامت انجام شد.

در مراسم استقبال از ناو پشتیبانی خارک که در خلیج عدن در راستای حراست و سیادت از منافع جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت خطوط کشتی رانی حضوری پررنگ داشت، حضور خانواده کارکنان حاضر در ماموریت خلیج عدن، حال و هوای پرشوری را به این مراسم داد.

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    27 1
    خدا پشتیبان دریا دلان
  • رحمت عیدی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    14 0
    خداقوت و عرض تشکر و قدردانی از دریادلان نیروی دریایی و پرسنل ناو خارک و خانواده های محترم و صبور ایشان انشاءالله که همیشه سلامت و سربلند و باعث افتخار و غرور و امید باشید
  • ََReza Aslani IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    6 0
    ان شالله سلامت موفق باشند همیشه و موفقیت پیشرفت های زیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس