کد خبر 1193831
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
پیشکسوت پرسپولیس: مشکل «عبدی» روحی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من مشکل «مهدی عبدی» فقط روحی است نه فنی و او می‌تواند خیلی سریع به شرایط آرمانی بازگردد.

به گزارش مشرق، بهادر عبدی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل مس نوین‌کرمان در جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. بالاخره جام حذفی طوری است که تیم‌های رده‌های پایین‌تر وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند، انگیزه دارند و نهایت تلاششان را می کنند. تیم مس هم تا قبل از این که گل اول را دریافت کند،  شجاعانه فوتبال بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که پرسپولیس کاملا شخصیت یک تیم قهرمان و برنده را دارد. به خاطر همین حتی در شرایط و زمین های بد نیز مانند بازی با مس با آرامش فوتبال بازی می‌کند و به پیروزی می رسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی کردن مهدی ترابی و شهریار مغانلو برای پرسپولیس گفت: به نظر من یحیی گل محمدی تصمیم درستی گرفت. او توانست هم نتیجه خوبی بگیرد و هم بازی خوب کند و البته از بازیکنانی که تازه به پرسپولیس اضافه شدند و در طول لیگ کمتر بازی کردند استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس منتظر پاسخ سازمان لیگ برای استفاده از بازیکن جدید

عبدی افزود: مسلما در لیگ نمی شود به یکباره ۶ بازیکن ترکیب اصلی را تغییر داد اما در بازی جام حذفی با یک تیم لیگ دسته دومی می شود این کار را کرد و گل محمدی هم این کار را انجام داد. به نظر من حضور بازیکنانی مانند ترابی و مغانلو کاملا سطح فنی پرسپولیس را چند رده بالاتر می برد.

وی در مورد اینکه چرا «مهدی عبدی»  چند وقتی است از شرایط مسابقه و شرایط آرمانی دور است و حتی در بازی با مس نوین کرمان هم چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد،  گفت: به نظر من مشکل عبدی روحی و روانی است، نه فنی. عبدی قبل از این و در بازی‌های بزرگ خودش را ثابت کرده و نشان داده که بازیکن خوبی است.

 پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اینکه در نیم فصل اول به خاطر کمبود بازیکن در خط حمله، تمام بار این خط روی دوش عبدی بود روی عملکرد امروز او بی‌تاثیر نیست. بالاخره عبدی جوان است و تحمل چنین فشاری برایش دشوار است. هر چند به نظر من با اضافه شدن ترابی، مغانلو و عیسی آل‌کثیر وضعیت برای عبدی بهتر می شود و بار بزرگی از روی دوشش برداشته می شود.

عبدی خاطرنشان کرد: من این را قبول ندارم که می‌گویند عبدی بی انگیزه است. اصلا نمی شود در پرسپولیس بازی کنید و انگیزه نداشته باشید. اتفاقا تنها چیزی که شما در پرسپولیس همیشه دارید انگیزه است. اگر هم می بینید که در زمین خونسرد است به خاطر استیل فوتبالش است نه بی انگیزگی.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    1 0
    عبدی عبدی نصف تو هم بازی نکرده اما عبدی عبدی دو برابر تو گل زده همه حساس عبدی اینقدر از عبدی نگو به گرد عبدی هم نمیرسی عبدی دقمون دادی عبدی یادته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس