راشل کوری

معاون بین الملل بسیج گفت: بیش از 90درصد مراحل تولید انیمیشن «راشل کوری»پیش رفته و برای روز قدس امسال رونمایی و منتشر خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمدعلی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با اعلام خبر تولید این انیمیشن گفت: ۱۶ مارس سالروز شهادت غریبانه راشل کوری، شهیده آرمان فلسطین می باشد که به جرم حمایت از مردم بی گناه فلسطین و جلوگیری از تخریب خانه های ایشان، ناجوانمردانه توسط بولدوزر صهیونیست ها زیر گرفته شده و مظلومانه به شهادت رسید.

مومنی ها افزود: شهادت این دختر آمریکایی مسیحی، بیانگر جهانی و فرا دینی بودن دغدغه فلسطین و سندی بر جنایات وحشیانه صهیونیست ها می باشد که با مسالمت آمیز ترین اعتراضات نیز برخورد خشن و غیر انسانی انجام می دهند.

معاون بین الملل بسیج در ادامه گفت: به پیشنهاد یکی از فیلمسازان جوان، طرحی جهت ساخت یک انیمیشن کوتاه دو بعدی آماده شد که تا امروز بیش از نود درصد مراحل تولید آن پیش رفته و ان شاالله برای روز قدس امسال رونمایی و منتشر خواهد شد.

مومنی ها در پایان افزود: این اثر به جهت ادای دین به مقام والای آن شهیده آماده شده که امید است مورد توجه ایشان قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    2 2
    درود بر بسیجیان زمان شناس و بابصیرت. باید ماهیت پلید رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی برای افکار عمومی بیش از پیش روشن شود.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 2
    ننگ بر مردم خمار آمریکا که یک زن سفیدپوست آمریکایی رو به وحشیانه ترین صورت کشتن و اون احمقها واکنشی نشون ندادن چون رسانه های پلید و مزدور آمریکایی موجی نساخته بودن تا این مردم مرده باهاش حرکتی نشون بدن، یه ملت مترسک رسما مترسک
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    تفو بر اصلاحات، سرمایه های اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس