کد خبر 1193614
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز بازار سهام، با رشد حدود ۳۶ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۰ نزدیک‌تر شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سهام در جریان معاملات امروز با رشد حدود ۳۶ هزار واحدی همراه شد و شاخص بورس به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن امروز صعود سه هزار واحدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۲۶اسفند ۹۹ در بورس

در معاملات امروز بازار نمادهای شاخص‌ساز فارس، فولاد و فملی بیش‌ترین تاثیر را در روند رشد شاخص داشتند. این درحالی بود که بسیاری از نمادهای کوچک که در روزهای گذشته قفل در صف فروش بودند، در جریان معاملات امروز کمی از حجم عرضه آن‌ها کاهش یافت.

در جریان معاملات امروز بازار سهام حجم معاملات افزایش یافت و امیدواری را به روند بازار در آغاز سال ۱۴۰۰ بیش‌تر کرد. با افزایش حجم معاملات و روند صعودی شاخص اعتماد تا حد زیادی به بازار برمیگردد و سهامداران وارد بازار می‌شوند،همانطور که امروز با توجه به روند صعودی شاخص و افزایش نماداهی مثبت و حجم تقاضا، نشان از ورود نقدینگی به بازار است و این موضوع آینده بازار را سبر ترسیم می‌کند.

همچنین در حاشیه بازار امروز تصمیم‌گیری درباره دامنه نوسان نامتقارن از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شد که کمی بازار را به تحرک بیش‌تری سوق داد.

امروز برخلاف روزهای گذشته تعداد نمادهای سبز رنگ افزایش یافت اما همچنان نمادهای قفل در صف فروش وجود دارند که به عقیده کارشناسان این حجم از صف فروش برای برخی از نمادها هیجانی است و احتمال دارد با افزایش تزریق پول در بازار این صف‌های فروش کاهش پیدا کند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس