کد خبر 1193556
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
بورس نمایه

کارشناس بازار سرمایه وضعیت بورس را در بهار ۱۴۰۰ مطلوب پیش بینی کرد و گفت: برای فروردین و اردیبهشت و فصل مجامع، بازار مثبت خواهد بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، مصطفی صفاری، اظهار داشت: ۲۹ اسفند سود شرکت ها مشخص می شود و غالبا هم سودها دو تا سه برابر سال گذشته بوده است. بنابراین بعد از مشخص شدن سود، بازار  مانند درختی خواهد بود که به ثمردهی رسیده و آماده میوه چینی است.

صنایع صادرات محور و شرکت های سودمحور در این میان از وضعیت مناسب تری برخوردارند.

صفاری همچنین با اشاره به طرح عرضه اوراق اختیار فروش تبعی حامی ۱۴۰۱ که از امروز اجرایی شد، اظهار داشت: این طرح در آرامش بخشی به سهامداران جزء که سرمایه ای کمتر از ۱۰ میلیون تومان دارند و تعداد آنها به حدود ۴ میلیون نفر می رسد، اثربخش ارزیابی می شود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: طرح حامی در نگهداری سهام و عدم فروش آن موفق عمل می کند و از نگاه من بازار نیز بیش از ۲۵ درصد در این دو ماه  رشد می کند و در این صورت  این طرح هزینه ای هم در بر نخواهد داشت.

منبع:بازار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 0
    از این پیش بینی ها از مرداد ماه تاکنون زیاده صورت گرفته اما نتیجه شاخص 1200 بوده !!
  • ناشناس IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    با سلام هشدار کسانیکه طرفند بکار بردند و سهام بورس را بالا بردند و بعد پولهاشونو بیرون کشیده و مردم را زمین زدند در واقع مرتکب غارت اموال مردمی شدند که سرمایه های ناشی از فروش منزل خودرو وطلای خانمهایشان ونظایر آن را به بورس آوردند و بعد زمین خوردند ومسؤلان ناتوان وبی لیاقت سازمان بورس که نتوانستند اوضاع را مدیریت کنند همه مسؤل هستند واین اموال ناشی از این درآمد مثل ربا خواهد بود و نه تنها به آنها خبری نخواهد داد که زندگی آنها را نابود خواهد کرد خدا همه چیز را میبیند و کمین خیانتکاران و حیله گران است و به زودی خواهند دید نتیجه کار خودشان را انشاءالله
  • علی کرمیان IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    بازاردرحال خودش نیست که پیش بینی ها درست ازآب دربیاد سودوزیان شرکت هاهم هیچ تاثیری به روندبازارنمی گذاردمثلا همین امروزبازدهی شپناوشتران مثبت ولی پالایش منفی بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس