بحران بزرگ در اردوی بایرن مونیخ؛ آتش زیر خاکستر

احتمال جدایی هانسی فلیک، سرمربی موفق و آلمانی بایرن مونیخ افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، بعد از قطعی شدن جدایی یوواخیم لوو از تیم ملی آلمان بعد از جام ملت های پیش رو، اخبار حاکی از احتمال حضور هانسی فلیک روی نیمکت ژرمن ها بوده است. طبق ادعای نشریه بیلد، مدیران بایرن مونیخ حس می کنند در صورت مهیا بودن شرایط، هانسی فلیک علاقمند به حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان و دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد آنهاست. البته فدراسیون فوتبال آلمان هنوز برای توافق با هانسی فلیک رسما وارد عمل نشده و بند آزادسازی هم در قرارداد این سرمربی آلمانی وجود ندارد.

بحران بزرگ در اردوی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ تنها در صورت یافتن جانشین مناسب به هانسی فلیک اجازه جدایی می دهد. جولیان ناگلزمان گزینه اول بایرن مونیخ است، اما بایرن باید بند آزادسازی سرمربی جوان لایپزیش را پرداخت کند، زیرا او تا سال 2023 با این باشگاه تحت قرارداد است. اما نشریه بیلد امروز در گزارشی خبر از مشکلاتی بین هانسی فلیک و مدیران باشگاه داد که ممکن است احتمال جدایی این سرمربی آلمانی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

جدایی قطعی لوو از تیم ملی آلمان

اختلافات بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و خصوصا حسن صالح حمیدزیچ با هانسی فلیک ممکن است در نهایت منجر به جدایی این سرمربی موفق شود. اولین تنش بین هانسی فلیک و حمیدزیچ به ژانویه 2020 و کمی پس از دائمی شدن قرارداد سرمربی بایرن بازمی گردد. هانسی فلیک در آن مقطع خواهان جذب بازیکنان جدید شده بود، اما مدیران بایرن از ابراز این خواسته در مقابل مطبوعات و هواداران تعجب کرده و این رفتار هانسی فلیک را دوست نداشتند.

مورد اختلاف بعدی جذب الکساندر نوبل، دروازه بان جوان و آلمانی بود. هانسی فلیک علاقمند به حفظ اسون اولرایش بود، اما مدیران باشگاه علیرغم میل او نوبل را جذب کردند. در ادامه هانسی فلیک خواهان جذب سرجینیو دست و کالوم هودسون اودوی بود، اما داگلاس کاستا و بونا سار با بایرن قرارداد امضا کردند. حتی هانسی فلیک تمایلی به جذب لروی سانه هم نداشت و خواهان خرید بازیکنانی چون تیمو ورنر یا کای هاورتز بود، اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

بحران بزرگ در اردوی بایرن مونیخ

در این شرایط احتمال جدایی هانسی فلیک و رفتن او به تیم ملی آلمان وجود دارد. علیرغم نتایج فوق العاده باواریایی ها در یک سال اخیر، روابط بین سرمربی و مدیران باشگاه فوق العاده نیست و وسوسه پست هدایت تیم ملی آلمان ممکن استن فلیک را مجاب به جدایی از بایرن مونیخ بکند.

البته ممکن است فدراسیون فوتبال آلمان نیز در صورت عدم توفیق در توافق با هانسی فلیک، با گزینه های موقتی مانند مارکوس سورگ یا اشستفان کونتز آغاز به همکاری کرده و در سال 2023 و هنگام پایان یافتن قرارداد هانسی فلیک با باشگاه بایرن مونیخ، برای توافق با او اقدام کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس