فوتبال ایران به دنبال چاهی برای حبس کردن خود!

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: کاش مسوولین فوتبال خود را به ما نشان دهند. چرا هیچ فردی جوابگوی گرفتن میزبانی ها نیست؟

به گزارش مشرق، «خداداد عزیزی» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص بحث تیم ملی و میزبانی ها اظهار داشت: از ادبیات خودم عذرخواهی می کنم اما یک سری از مسوولین باید جرات داشته باشند که عذرخواهی کنند. بدترین حالت که می توانست کار را برای ما سخت کند، گرفتن میزبانی بود که گرفتند. ما باید چهار بازی در بحرین انجام دهیم که رقیب ما است.

وی افزود: یک روز می گویند کرسی داریم یا فدراسیون ۵ ستاره است. کاش عمل کنند. کار آنها خیانت است چطور آن ها نمی توانند کاری کنند. می گویند کرسی داریم بله ما هم در خانه کرسی داریم. متاسفانه اینکه می گوییم بازیکنان ما غیرت دارند را همیشه به زبان می آوریم اما مسوولان فوتبال چه می کنند که روز به روز شرایط بدتر می شود. اگر نمی توانند بگویند. به خدا این چیز بدی نیست. مردم حق دارند جواب آن ها را بشنوند.  

بیشتر بخوانید:

نوشداروی فدراسیون فوتبال پس از اعطای میزبانی به بحرین/ فریب افکار عمومی به چه قیمتی؟!

او ادامه داد: بازی با بحرین در زمین آنها سخت است. چرا بقیه تیم ها برای میزبانی تلاش می کنند، به این دلیل است که میزبان راحت تر نتیجه می گیرد. مدیران فدراسیون ما حق داند نفهمند چون فوتبالی نیستند و تفاوت میزبانی و میهمانی را نمی دانند. 

عزیزی تصریح کرد: امیدوارم به خاطر مردم هم که شده کمک کنند. مسوولین فوتبال خود را به ما نشان دهند. چرا هیچ کس جواب گو نیست. کم کم همه چیز را از فوتبال ما می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما در فوتبال آسیا ابر قدرت هستیم اما چرا نمی توانیم اعمال نفوذ کنیم؟ خودشان گفتند که فدراسیون باتلاق است اما خود شما آن را درست کردید. شما ادعا داشتید فدراسیون پنج ستاره است اما چرا ما چیزی از آن نمی بینیم. فدراسیون ما چه دارد که پنج ستاره است؟ 

وی در پایان گفت: دراگان اسکوچیچ شده سرمربی تیم ملی اما الان مانده که چه کند. بازی کردن در بحرین سخت است. همه امیدواریم بچه های تیم ملی با تکیه به تعصب و غیرت ایرانی حریفان را ببرند که البته آن ربطی به فدراسیون گذشته ندارد. چشم همه مردم به ساق پای بازیکنان است. مردم به خوبی مسوولان بی لیاقت را می شناسند. فوتبال ما نیازمند افراد فوتبالی است. اگر درد فوتبال را نمی فهمید، مشاوران فوتبالی را پیش خود بیاورید.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 0
    از کره‌ی مریخ اومدی مگه جانم!!! کی؟ تو چه موضوعی تو این مملکت جوابگوست؟؟؟؟!!!!!.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس