کد خبر 1193334
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کریمی فیروزجایی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان پس از طی مراحل قانونی و تصویب هیئت دولت، تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش مشرق، علی کریمی فیروزجایی درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان، گفت: این لایحه پس از طی مراحل قانونی و تصویب هیئت دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: تصویب نهایی این لایحه در مجلس شورای اسلامی به تقویت انگیزه شغلی معلمان و افزایش راندمان فعالیت آنان منجر می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد: چگونگی ارتقای معلمان بر اساس صلاحیتهای فنی ومهارتی و عملکرد رقابتی آنان در این لایحه مورد توجه قرار گرفت.

کریمی فیروزجایی از تشکیل کمیته های ارزیابی معلمان برای اجرای بهینه طرح رتبه بندی خبر داد و به خانه ملت، گفت: تمامی مزایای شغلی و ارتقا یا تنزل رتبه و زمینه سازی برای پیشرفت های کاری فرهنگیان در این لایحه لحاظ شد.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در عرصه پیشرفت کشور، افزود: نگاه دولت و دستگاه‌های حاکمیتی به توان و بازدهی کار فرهنگیان باید تولیدی باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نقش معلمان در برنامه های توسعه کشور راهبردی و عملیاتی است، افزود: ارتقای منزلت فرهنگیان برای توسعه و تعالی کشور ضرورت دارد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر رسالت ذاتی دولت برای ترفیه امور رفاهی و معیشتی فرهنگیان، گفت: فرهنگیان در عرصه تلاش برای توسعه علمی و بالندگی آینده سازان کشور نباید هیچگونه دغدغه معیشتی داشته باشند و این امر در اعتلای فعالیتهای آنان تاثیر گذار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خانم معلم IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    1 0
    لایحه ای که تقدیم مجلس شده ردبف بودجه مناسب براش در نظر گرفته نشده ،دولت برای پر کردن پرونده خالی عملکردش این لایحه رو تصویب کرد تا بگه ما هم برای معیشت مردم کاری کردیم
  • خانم معلم IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    1 0
    دولت این لایحه رو بدون در نظر گرفتن ردیف بودجه مناسب به مجلس تقدیم کرده تا هم توپ رو زمین مجلس انداخته باشه هم کارنامه خالی عملکردشو خط خطی کنه،ما را به این دولت امیدی نیست انشاالله بیش از این شر نرساند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس