کد خبر 1193083
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
علوی: با این سابقه درخشان در آسیا، هیچ قدرتی در AFC نداریم/ پنجره بسته کار فولاد را سخت کرده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه فوتبال ایران با این سابقه درخشان در آسیا قدرتی در AFC ندارد، ابراز تأسف کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد علوی درباره شرایط فولاد برای حضور در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر العین امارات گفت: تمرینات ما طبق برنامه منظمی که کادر فنی در نظر گرفته است هر روز برگزار می‌شود، ولی در حال حاضر بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم بازی با العین قرار است کجا برگزار شود. ما در آسیا سابقه درخشانی داریم، ولی قدرتی در AFC نداریم و این تأسف‌آور است.

وی در ادامه افزود: همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس نایب قهرمان آسیا در هند به میدان برود و این اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست. متأسفانه فدراسیون فوتبال ما و مسئولان فوتبال نفوذی در AFC ندارند و خیلی راحت کشورهای دیگر روی تصمیم‌گیری‌ها تأثیر می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: در این شرایط سخت پنجره نقل‌وانتقالات فولاد هم بسته است و نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. فقط امیدوارم پنجره فولاد باز شود تا با شرایط بهتری در آسیا حضور پیدا کنیم. ما از مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم که در این شرایط به فکر فولاد باشند، چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید به باشگاه فولاد یک نگاه ملی شود. 

علوی راجع به اینکه آیا شناخت کاملی از العین دارند، اظهار داشت: کادر فنی تیم ما به صورت دقیق العین را زیر ذره‌بین قرار داده است و در جریان آخرین وضعیت این تیم، جذب بازیکنان جدید و ... قرار دارد. فقط امیدواریم تکلیف محل بازی ما با العین هر چه سریع‌تر به صورت قطعی مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس