کد خبر 1192623
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

هنگامی که تصمیم به اسباب کشی دارید مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، انتخاب باربری مناسب است. همیشه اسباب کشی یکی از آن کارهای سخت به شمار می‌آید که دردسرهای خاص خود را دارد، بخصوص اگر برای اولین بار است که تصمیم به انجام این کار دارید و چندان با روش‌های درست اسباب کشی آشنا نیستید، به انتها رساندن فرآیند اسباب کشی به طوری که آسیبی به اثاثیه و لوازم شما وارد نشود، کاری است که دقت بالایی را می‌طلبد. ما در این مطلب قصد داریم ضمن بیان راهکارهایی مناسب برای بسته بندی درست اثاثیه و جابجایی آن‌ها، در مورد انتخاب باربری نیز نکاتی را با شما در میان بگذاریم. همچنین اگر ساکن شهر بزرگ تهران هستید، بهترین باربری تهران را معرفی کرده و درباره تعرفه‌های باربری نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

6 نکته برای اسباب کشی آسان

مراحلی که هنگام بسته‌بندی وسایل باید رعایت کنید

بسیاری از افراد با انتخاب یک باربری مطمئن، کار بسته‌بندی و جابجایی را از ابتدا تا انتها به آن‌ها می‌سپارند. اما اگر شما خودتان می‌خواهید که اثاثیه و اسباب خانه خود را بسته‌بندی کنید، لازم است در این مورد به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا یک اسباب کشی آسان و بی دردسر را پشت سر بگذارید.

وسایل لازم برای بسته‌بندی اسباب و وسایل را آماده کنید.

برای انجام مراحل بسته‌بندی لوازم گوناگون شما نیاز به کارتن در ابعاد مختلف دارید. بسیاری از باربری‌ها این وسایل را در اختیار دارند و می‌توانید کار را به آن‌ها بسپارید. برای بسته‌بندی کردن برخی از وسایل نیز می‌توانید از جعبه‌های پلاستیکی و یا چوبی استفاده نمایید. از وسایل دیگری که برای بسته‌بندی نیاز دارید روزنامه و همچنین پلاستیک حباب‌دار برای بستن لوازم حساس و شکستنی است. نوار چسب پهن و یا طناب برای بستن درب کارتن‌ها و همچنین ماژیک برای اینکه بتوانید مشخصات وسایل داخل هر کارتن را بنویسید.

وسایلی که باید در ابتدا بسته‌بندی شوند را در نظر بگیرید.

برای راحت‌تر انجام دادن این پروسه ابتدا وسایلی که اولویت دارند را بسته‌بندی کنید. به عنوان مثال می‌توانید از بسته‌بندی کردن ظروف آشپزخانه و وسایل دکوری و شکستنی شروع کنید. با این کار دور و اطراف شما از وسایل کم کاربردتر و غیرضروری خلوت شده و دست شما برای جمع کردن و بسته‌بندی وسایل بعدی باز خواهد شد. در این مرحله حتما روی کارتن‌ها مشخص کنید که چه چیزی داخل آن‌ها قرار داده‌اید تا هنگام چیدمان وسایل بدانید هر جعبه به کدام بخش خانه تعلق دارد.

زمان مناسبی را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

چنانچه شاغلید و زمان کمی دارید و یا باید فورا اقدام به اسباب کشی کنید بهتر است با باربری مورد نظرتان هماهنگی‌های لازم را جهت انتخاب زمان انجام دهید و از آن‌ها بخواهید به موقع در محل حاضر شوند. هرچه کار انجام اسباب کشی در ساعات اولیه روز انجام شود بهتر است به این شکل با رسیدن به مقصد و تخلیه بار به تاریکی شب بر نخواهید خورد.

6 نکته برای اسباب کشی آسان

از کارگران مجرب باربری برای جابجایی بار کمک بگیرید.

در این خصوص هرکسی نمی‌تواند به شما کمک نماید چون انتقال هر یک از اثاثیه و وسایل مانند یخچال و فریزر و مبلمان و .. شیوه خاص خود را دارد و باید برای جلوگیری از زخمی شدن و آسیب رسیدن به آن‌ها از افراد مجرب کمک بگیرید. شعبه باربری تهران اتوبار فدک بار که در ادامه بیشتر به معرفی آن خواهیم پرداخت در هر نقطه از شهر می‌تواند کارگران مجرب و کارآزموده را در اختیار شما قرار دهد تا بدون آسیب رسیدن به وسایل آن‌ها را جابجا نمایند.

تعرفه‌های باربری چگونه تعیین می‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید هر خدماتی در هر حوزه‌ای که ارائه می‌شود نرخ و تعرفه خاص خود را دارد. درباره باربری‌ها نیز همین مورد صدق می‌کند. اگر در شهر تهران هستید بسته به این که نیاز به ارائه چه نوع خدماتی دارید تعرفه‌های باربری تهران می‌تواند متفاوت باشد.

شرکت‌های معتبر باربری تهران اغلب عضو اتحادیه باربری تهران هستند و تعرفه‌های باربری آن‌ها توسط اتحادیه اعلام شده است یعنی با توجه به انتخاب خودروی مورد نظر برای باربری مانند کامیون، خاور و یا وانت و .. نرخ پایه مشخص شده است. اما اگر بخواهید از کارگران باربری و یا از خدمات و وسایل بسته‌بندی استفاده کنید طبیعتا قیمت‌ها می‌تواند متناسب با نوع حساسیت بار شما تغییر یابد و به آن افزوده شود. طبیعتا جابجایی اجناس حساس، شکستنی و یا عتیقه و خاص که آسیب رسیدن به آن‌ها اغلب ضرررهای جبران ناپذیری به همراه دارد، نیاز به پرداخت مبالغ بیشتر و همچنین استفاده از بیمه بار دارد. بنابراین پیش از درخواست ماشین از باربری تمامی این موارد را با بخش پشتیبانی و مشاوران باربری هماهنگ کرده و خواسته خود را در قرارداد، نهایی نمایید.

6 نکته برای اسباب کشی آسان

باربری فدک بار تهران

وقتی صحبت از انتخاب باربری می‌شود، مواردی از قبیل اطمینان از انجام درست کار، ارسال به موقع و رساندن سالم اثاثیه و کالا به مقصد اولین چیزهایی است که توقع می‌رود یک باربری بتواند به خوبی از پس انجام آن برآید. باربری اتوبار فدک بار که در تهران فعالیت دارد در تمامی مناطق تهران مانند شرق، غرب و شمال تهران و سایر مناطق نمایندگی و شعبه دارد. اگر برای انتقال بار خود اعم از جابجایی وسایل شرکت و محیط‌های کاری و خانه خود نیاز به کمک گرفتن از باربری دارید اتوبار فدک یک انتخاب شایسته و مطمئن است.

فدک بار خدماتی از قبیل بیمه بار و بسته‌بندی دقیق و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. برای تماس با این باربری می‌توانید به طور شبانه روزی با شماره تماس 1770 تماس برقرار کرده و یا با مراجعه به سایت این باربری به آدرس الکترونیکی www.fadakbar.com از تمامی خدمات ارائه شده توسط این باربری تهران مطلع شده و از تعرفه‌های باربری که در این سایت درج شده است با خبر شوید و سپس با برآورد نوع بار خود اقدام به انتخاب ماشین و خدمات نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس