کد خبر 1192587
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
هشدار مسئول AFC به استقلال و فولاد در صورت عدم حضور در عربستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار دو باشگاه ایرانی را که باید برای بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا به عربستان بروند، تهدید کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته با دو تصمیم در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ضربه بدی به فوتبال ایران وارد کرد.

اولین تصمیم AFC درباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 بود که اکثر میزبانی ها را به عربستان داد. طبق گروه بندی استقلال و فولاد در صورت صعود باید در خاک عربستان بازی کنند.

دومین تصمیم  AFC علیه ورزش ایران در رده ملی بود که ادامه بازی های انتخابی جام جهانی که ایران از 4 بازی 3 بازی را میزبان بود مقرر کرد به میزبانی بحرین برگزار شود.

در همین رابطه نشریه «المیدان الریاضی» به نقل از منبعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه ها به این ناعدالتی با زبان تهدید صحبت کرد و این مسئول AFC به نشریه سعودی، گفت: اگر تیم های باشگاهی ایران(استقلال و فولاد) در عربستان حضور پیدا نکنند به منزله تیم های انصراف دهنده(محرومیت و جریمه) با آنها برخورد می شود.

وی افزود: این اعتراض باشگاه های ایران به میزبانی عربستان خدشه ای وارد نمی کند چون کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این تمام ضمانت های لازم از کشورهای میزبان برای برگزاری موفق و درست را گرفته و مشکلی در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

روز گذشته هم کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون ایران به میزبانی بحرین با زبان تهدید صحبت کرده بود و اعلام کرده در صورت انصراف ایران از حضور در مسابقات انتخابی مشکلی در ادامه مسابقات بوجود نمی آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    13 3
    یک راه دارد که میزبانی از عربستان گرفته شود و آن هم موشک های انصارالله است که شهر محل برگزاری مسابقه را نا امن کند.
    • یاسر IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      3 16
      به خودت میگی ادم اگه خانواده خودت بهشون موشک می خورد این حرف رو میزدی
    • پویان IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      3 4
      متاسفم برای امثال شما که فقط و فقط همه چی رو از موشک می‌بینید و از دیپلماسی هیچ بویی نبردین به والله مقصر امثال شما هستین که کشور ما تا این حد منزوی شده به قول این دوست عزیزمون اگه اون موشک میخورد تو سر خانواده خودت باز هم این چنین راضی بودی.......
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      0 1
      راه حل فقط همینه، فقط زبان زور، وگرنه این سران کشورهای عربی خلیج فارس، با لابی و زدوبند میزان انتخاب می کنند. فقط موشک والسلام
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      1 1
      کاملا حق باشماست، مگر مردم یمن انسان نیستند که بازار و مدرسه و خانه و زیرساختهای آب و برق و دارو و غذایشان در امان نیست. خانه های شهروندان سعودی باید روی سرشان خراب شود تا مثل ما و تمام مظلومین منطقه طعم جنگ و کشتار و آوارگی را بچشند. اینها همان حیواناتی هستند که با تحریمهای امریکا همراهی میکنند.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    2 0
    حالا باز برین ای اف سیرک رو فالو کنین!
    • ایران IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      0 1
      پس فقط باید منتظر بمونیم تا عربستان بیاد خاکمون رو بگیره اره ب ولا اگر من مسعول بودم جوری چک ب صورت این عربستانی ها میزدم ک ندونن از کجا خوردن تا کی حقارت میزبانی از ما میگرن ما هیچی نمیگیم کسی ک میره زیارت خانه خدا عربستان با خاک یکسانش می‌کنه حالا فوتبال مارو تحدید میکنند خاک اونا امن ما نا امن اره انشاالله خدا جوابشون رو بده وگرنه مسعولین هیچ کاری نمی‌کنند
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 1
    همون سال قبل نباید قبول میکردن و فریب اینا رو می‌خوردن ینی اگه کرونا باعث نمیشد همه برن قطر دور برگشت هم نمیومدن ایران
  • پویان IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    4 1
    من موندم مگه بحرین جز هوای گرم چی داره که ایران رو میزبان نکردن و واقعا برای فدراسیون فوتبال ایران هم متاسفم که هیچ عرضه ای ندارن ما یکی می‌خواستیم مث علی کریمی که Afc بهش احترام بزاره نه این سیاست بازها
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    بی عرضگی مسئولین ما باعث شده که ایران خیلی از کشورهای دیگه از همه نظر عقب بمونه . از نظر سخت افزاری و از نظر دیپلماسی .... . ما یک ورزشگاه درست و حسابی نداریم بعد می خوایم میزبان مسابقات بشیم .
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    از بازی در بحرین هراسی نداریم از ناداوری که در حقمون میشه که شکی هم در او نیست هراس داریم با یه نا داوری حق ایران خورده میشه و از صعود جا میمونیم چون باید تمام بازیها رو ببریم ، در ضمن جایی هم نیست که اعتراض کنیم چون رئیس AFC خودش بحرینیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس