کد خبر 1192570
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
بورس نمایه

تعداد ۲۲۴۹میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۶۵۰۸هزار میلیارد ریال در مدت ۲۳۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۲۴۹میلیارد و ۱۸۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۶۵۰۸هزار و ۱۳۰میلیارد ریال در بیش از ۳۵۹میلیون و ۲۰۸هزار و ۸۴۸دفعه طی ۲۳۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۹۲میلیارد و ۳۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۱۶۶هزار و ۷۹۲میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۶۹۳هزار و ۹۷۸واحد افزایش، معادل ۱۳۵درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۰۶هزار و ۸۷۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۵۴هزار و ۷۴۳واحد افزایش، معادل ۱۴۴درصد رشد کرد و رقم ۴۳۱هزار و ۸۲۳واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۲۲هزار و ۶۷۸واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۸۵هزار و ۴۰۹واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۲۴هزار و ۱۹۱ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۳۳هزار واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴۴درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۳۶درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس