کد خبر 1191964
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
بشار اسد علت بحران اقتصادی سوریه را فاش کرد

سفیر سوریه در روسیه اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال رئیس جمهور این کشور به روسیه برای مداوای بیماری کووید 19 را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «ریاض حدّاد» سفیر جمهوری عربی سوریه در مسکو اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر انتقال رئیس جمهور این کشور به روسیه را دروغ دانست.

حداد جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌های روسیه گفت که اخبار منتشر شده در خصوص سفر «بشار اسد» به روسیه برای معالجه و درمانش بعد از ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد.

دفتر ریاست‌جمهوری سوریه دوشنبه این هفته از ابتلای بشار اسد و همسرش «اسماء الاسد» به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد حال هر دو کاملا خوب است و به کارهای روزمره خود می‌پردازند.

در بیانیه دفتر ریاست‌جمهوری سوریه آمده است که بشار اسد و همسرش پس از مشاهده برخی علائم خفیف مشابه علائم کرونا، اقدام به تست پی.سی.آر کردند که به موجب آن ابتلای هر دو به بیماری کووید-۱۹ ثابت شد.

در این بیانیه آمده است که هر دو در شرایط با ثبات و خوبی به سر می‌برند و در حال انجام کارهای روزمره در شرایط قرنطینه هستند که به مدت دو الی سه هفته به طول خواهد انجامید.

به گفته دفتر ریاست‌جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش آرزوی سلامتی و مصونیت مردم سوریه و تمامی ملت‌ها از شر ویروس کرونا کرده و از تمامی مردم سوریه خواسته‌اند تا حد امکان اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنند. آن‌ها همچنین از کادر پزشکی سوریه نیز تقدیر و تشکر کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    اگر با روسیه رفتن زنده میمانند چرا همه نمیروند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس