کد خبر 1191885
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
لطفی: قبول ندارم فکری با استقلال نتیجه نگرفت

پیشکسوت استقلال گفت: این ادعا را که محمود فکری در استقلال نتیجه نگرفت، قبول ندارم؛ ‌او با استقلال سوم جدول بود و اختلاف امتیازی با صدر جدول نداشت و نمی‌توان گفت فکری با آبی‌پوشان ناموفق بود.

به گزارش مشرق، سعید لطفی اظهار داشت: جدایی محمود فکری از استقلال اتفاق بود اما باید قبول کنیم بستر سازی تیم‌های ایرانی با مشکلات زیادی روبرو است و نمی‌توان با دست خالی به جنگ مدیران رفت.

وی افزود: استقلال از ابتدای فصل هشت زمین تمرین را تغییر داد و این برای تیمی همچون استقلال که میلیون‌ها هوادار دارد فاجعه است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسش من از مسوولان استقلال این است آیا حالا که هواداران این تیم از مشکلات باخبر شده‌اند باز هم می‌توانند این نقص‌ها را ادامه دهند و مدام محل تمرین را تغییر دهند؟!

لطفی تصریح کرد: آیا فوتبال ما باید به سمتی رود که هواداران فشار بیاورند و زمین تمرین فراهم شود، آیا باید با اعتراض هواداران به بازیکنان پول پرداخت شود؟ اگر صدای هواداران نباشد مدیران کوچک‌ترین امکانات را فراهم نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: قبول نمی‌کنم که محمود فکری در استقلال نتیجه نگرفت؛ ‌او با استقلال سوم جدول بود و اختلاف امتیازی با صدر جدول نداشت و نمی‌توان گفت استقلال با آبی‌پوشان ناموفق بود.

 بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به عنوان یک استقلالی برای فرهاد مجیدی و سایر دستیارانش در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آبی‌پوشان در پایان فصل بتوانند جام را تصاحب کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    عشق فقط محمد فکری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس