کد خبر 1191843
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
عکس/ دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و تراکتورسازی تبریز

مسئول برگزاری جام حذفی گفت:طبق قانون دو تیم شهرداری ماهشهر و پاس همدان مذکور از حضور در رقابت‌های فصل بعد جام حذفی محروم می‌شوند و حداقل ۳۰ میلیون جریمه می‌شوند.

به گزارش مشرق، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام‌حذفی در خصوص انصراف پاس همدان از جام حذفی اظهار داشت: خیلی تلاش کردیم دو تیم شهرداری ماهشهر و پاس همدان انصراف ندهند و صحبت‌های زیادی با مسئولان دو تیم انجام شد؛ ولی انصراف دادند. طبق قانون دو تیم مذکور از حضور در رقابت‌های فصل بعد جام حذفی محروم می‌شوند و حداقل ۳۰ میلیون جریمه می‌شوند؛ البته مبلغ دقیقه جریمه را کمیته انضباطی با توجه به مستندات تعیین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

انصراف پاس همدان از مسابقات جام حذفی

وی افزود: طبق آیین‌نامه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک، چون حرفه‌ای محسوب می‌شوند موظف هستند که در جام حذفی شرکت کنند. درباره بقیه تیم‌ها قبل از قرعه کشی به استان‌ها نامه‌نگاری کردیم و از دسته دوم ۱۷ تیم اعلام آمادگی کردند. وقتی تیمی اعلام آمادگی می‌کند یعنی آماده حضور در مسابقات هست و از نظر هزینه و بقیه مسائل مشکل ندارد. پاس همدان دو بازی قبلی به خاطر اینکه هزینه کمتری داشت، در مسابقات شرکت کرد؛ اما حالا که مهمان شده و بازی برایش هزینه دارد از بازی‌ها انصراف داد. این موضوع نشان می‌دهد برآورد خوبی از شرایط تیم‌شان ندارد.

مسئول برگزاری جام حذفی در پایان اظهار داشت: پاس همدان تا دیروز، موضوع انصرافش را اعلام نکرده بود. ما تلاش کردیم این تیم بماند و به مسابقات ادامه بدهد. با این همه از آنها خواستیم نامه رسمی بزنند و انصرافشان را اعلام کنند تا ما آن را خبری کنیم. چون پنج شنبه و جمعه بحث خبری کمی فرق می‌کند امروز صبح به طور رسمی اعلام شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس