کد خبر 1191761
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
واردات میوه آزاد شد

ستاد تنظیم بازار در جلسه فوق العاده ای با واردات میوه و سایر کالاهای اساسی از طریق تجار، تعاونی‌ها و بازارچه‌های مرزی موافقت کرد.

به گزارش مشرق، ستاد تنظیم بازار در جلسه فوق العاده ای با واردات میوه و سایر کالاهای اساسی از طریق تجار، تعاونی‌ها و بازارچه‌های مرزی موافقت کرد.

همچنین ستاد تنظیم بازار مصوب کرد؛ تا اطلاع ثانوی و تا متعادل شدن قیمت فروش میوه و همچنین فراوانی کالا در شبکه‌های توزیع، صادرات سیب و پرتقال محدود گردد.

بیشتر بخوانید

سلف‌خران وتوزیع کنندگان میوه باید ساماندهی شوند

همچنین این ستاد تاکید کرد که توزیع ذخایر میوه شب عید بدون هیچ گونه محدودیتی در کل کشور آغاز گردد.

بر اساس آخرین تصمیمات ستاد تنظیم بازار، تمامی دارندگان ذخیره میوه می‌توانند با هماهنگی لازم نسبت به توزیع کالای خود در غرفه‌های رایگانی که از طریق میادین میوه و تره بار در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت، اقدام نمایند.

این تصمیمات در جلسه فوق العاده روز گذشته  پنج شنبه 21 اسفندماه، در راستای تنظیم هرچه بهتر بازار شب عید برای تامین به موقع اقلام و مایحتاج عمومی مردم در ایام پایانی سال اتخاذ و ابلاغ شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روحانی ما را از مرغ به پوست مرغ رساند IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    4 1
    در آستانه انتخابات تشکیل صف مرغ و گوشت زیر سر نفوذی ها نیست نهادهای اطلاعاتی چرا ورود پیدا نمی کنند
  • مهدي IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    4 1
    سلام . اين ستاد مثلاً تنظيم بازار ، چرا با واردات ماشين هاي با كيفيت و ارزان قيمت خارجي تا زمان متعادل شدن قيمتها موافقت نمي كند؟؟؟!!!!!!!
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      2 1
      بچه هاشون تو سایپا و ایران خودرو بیکار می شوند بعد هم مردم شانس تولید خودروهای با کیفیت تر از ماشینهای شرکتهای ژاپنی را از دست می دهند واقع بین باشید
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      2 1
      ببخشید میتونید واضح و روشن بفرمایید پول ماشین و یخچال و کولر و اجاق گاز و لباس و کت شلوار و کاسه بشقاب خارجی را شما از کجا میارید ؟ اهان ؟ قراره نفت و گاز و سنگ اهن و قلوه سنگ تزینی و موادغذایی فله را صادر کنید آره ؟ یا اجی مجی بلدید ؟ در ان صورت ایا عدالت را برا 80 میلیون ایرانی تضمین میکنید یا فقط دو سه میلیون بالاشهری و بقیه گور باباشون ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    2 0
    فکر می کنید واردات آزاد بشه مشکل گرانی حل میشه دلالها همونهایی که کشاورز و خریدار را بیچاره کردند اون را هم در دست می گیرند .
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    2 1
    به به! به ما ارز ۴۲۰۰ بدین تا برای مردم ایران مایحتاج وارد کنیم و چون خییییلی دوسشون داریم و دولت هم حواسش هست که دوسشون داشته باشیم با ارز ۲۵ تومنی بندازیم بهشون!!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    2 0
    من یکی از دوستانم کشاورز هست میگه وقتی میایم توی شهر سیب بفروشیم. شهرداری میاد ترازو و میوه های ما را ضبط و مصادره میکنه. اجازه بدید روستایی ها محصولاتشون رو توی شهر بفروشن و با مکانیزمی مالیاتشان را هم پرداخت کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس