کد خبر 1191735
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
گفتگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در خصوص ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی یک نشست مجازی در چارچوب کارگروه مشاوره راهبردی آمریکا-اسرائیل، در خصوص مسائل منطقه‌ای و «نگرانی‌های مشترک» از جمله ایران بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا و «مئیر بن شابات» مشاور امنیت داخلی اسرائیل طی یک نشست مجازی در خصوص مسائل منطقه‌ای و «نگرانی‌های مشترک» از جمله ایران گفتگو کرده‌اند.

بر اساس بیانیه سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، در این نشست مجازی که در چارچوب کارگروه مشاوره راهبردی آمریکا-اسرائیل و با حضور هیأت‌هایی متشکل از مقامات آژانس‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ریاست جیک سالیوان و مئیر بن شابات برگزار شد، دو طرف در خصوص موضوعات امنیتی امنیتی منطقه‌ای و علاقه‌مندی‌ها و نگرانی‌های مشترک از جمله ایران بحث و تبادل نظر کرده و بر ضرورت مواجهه مشترک با چالش‌ها و تهدیدها تأکید کردند.

طرفین همچنین بر اهمیت نشست‌های مشاوره راهبردی تأکید کرده و متعهد شدند که این تعاملات ادامه یابد.

نشست مذکور به عنوان بخشی از گفتگوهای جاری میان آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شد و به گفته سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، طیف کاملی از موضوعات مهم در روابط دوجانبه را پوشش داد.

سخنگوی شورای امنیت مالی آمریکا در بیانیه خود توضیحات بیشتری درباره جزئیات این نشست مجازی ارائه نکرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس