کد خبر 1191727
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
سمیعی: فوتبال بهانه‌ای برای صلح و آرامش میان کشورهاست/ با پیام نزدیکی فرهنگ‌ها کارمان را در هند شروع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال بهانه ای برای صلح و دوستی کشورهاست و هیچ مرزی ندارد.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی در خصوص انتخاب هند به عنوان میزبان گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱، اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای دریافت مجوز میزبانی داشتیم و برنامه‌های متعددی را داخل باشگاه و با کمک همکارانم ترتیب دادیم اما در نهایت میزبانی گروه ما به کشور هند رسید. 

وی اضافه کرد: فوتبال، بهانه‌ای برای صلح و دوستی بین کشورهاست و هیچ مرزی ندارد. ما با پیام نزدیکی ‌فرهنگ‌ها و رقابت سالم و دوستانه کارمان را در کشور هند آغار می‌کنیم و امیدوارم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه تصریح کرد: تردید ندارم مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود برای تکرار موفقیت فصل گذشته می‌جنگند. در این مسیر به حمایت هواداران پرشورمان هم نیاز داریم تا مثل گذشته، تیم محبوب‌شان را در فضای مجازی همراهی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 10
    دربان وزارت ،،،اینجا آسیاست نه وزارت پاپا مسعود لنگی آنجا حقیقت و عدل حکم می راند نه پاپا مسعود و بیژن حیدری و کمیته داوران
    • پرسپولیس ایران IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      1 0
      یه استقلالی که حتی حاضر به بردن اسم استقلال نیست و «تاج دوران طاغوت شاهنشاهی» رو لوگوی خودش میدونه اینقدر بی ادبانه دربونی رو حقیر میدونه. سالهاست که با این ادبیات دور خودتون میچرخید و این و اون رو متهم میکنید. اگه حکومتی نیستید پس توی این مملکت بین اینهمه مردم و شهداش که در راه خدا و برای این مملکت و حکومت جونشون رو وسط گذاشتند چه غلطی می کنید؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    هیچ اعتراضی هم نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس