کد خبر 1191714
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
حاتمی: باید 2 پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد/ 100 میلیون از استقلال طلب دارم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: داور یک پنالتی را برای استقلال نگرفت.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی در پایان دیدار برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوری خوب بود. به نظرم دو پنالتی درست گرفته شد. این داور بدون غرض و حقیقی سوت می‌زند و من به او این موضوع را گفتم.

وی در خصوص طلبش از تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:‌ بعد از ۸ سال آن زمان می‌توانستیم یک زمین بخریم. الان با تیم پرسپولیس توافق کردم ولی از استقلال ۱۰۰ میلیون تومان طلب دارم و حکم کمیته انضباطی را گرفته‌ام. من با این تیم قهرمان شدم و نمی دانم چرا پولم را نمی‌دهند.

بازیکن تیم پیکان  در خصوص گرفتن لباس ووریا غفوری عنوان کرد:‌ یکی از دوستان لباس غفوری را می‌خواست. من به سمت او رفتم و در آنجا به مجیدی تبریک گفتم. 

حاتمی در خصوص اینکه پنالتی‌های گرفته نشده در بازی گفت: یکی از پنالتی‌ها را نگرفتند و آن خطا روی محمد نادری پنالتی بود. ما حقیقت را حتی اگر به ضررمان باشد می‌گوییم. همیشه حقیقت را می‌گوییم و از هیچکس هم ترسی نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا.ع IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    1 3
    گوربابای آدم درغگو توبخاطراینکه هوادارای پرسپولیس بعدازگنده گویی بخاطر چندرغاز طلبت،ازخجالتت دراومدند داری منفجرمیشی وگرنه کسی که به پیراهن این دوتاباشگاه بخاطرپول خیانت کرد اصلٱشخصیت و تعصب نداره که بخوادحقیقت رابگه تواینقدرخودبزرگ بین هستی که فکرمیکنی بادروغ گفتن هم میتونی نشون بدی صادقی چون همه ی کارشناسان به پنالتی نبودن موردادعای تو،اذعان داشتند
    • یاسر IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      2 1
      هیس لنگی
  • ناشناس IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 2
    حیف که پیر شدی وگرنه فصل بعد در استقلال بودی
  • فرشید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    1 0
    دستمال یزدی برای کیسه ایها باز کرد حیف که پیر شدی.شیخ بنداز خودتو زمین مهدی بنداز خودتو روی گل و خاک نادری تو هم مارمولک شو تا شود پنالتی. عجب فوتبالی عجب فدراسیونی. میزبانی هم پرید پرید پرید. استراماچونی گفت گفت گفت غیرورزشی ها در ورزش کیسه اند. مبارک باشه تیم عربستان کیسه السعودی.
  • Tehran IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    پول عوض کردت.در حسرت پرسپولیس باش تا روزی که با میمیری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس