کارخانه­‌های مواد شوینده در برندهای مختلفی مشغول به تولید و پخش محصولات شوینده و بهداشتی هستند. برای تولید مواد شوینده در کارخانه­‌های تولید کننده نیاز به مواد اولیه، آب، نمک، آهن، گرما، فرمولاسیون تولید و از همه مهمتر دستگاه­‌های خط تولید مواد شوینده هستند. همچنین هر کارخانه‌ی مواد شوینده در مقیاسی راه‌­اندازی می‌­شود که بعدها به دلیل افزایش تقاضا ممکن است بخواهد خط تولید مواد شوینده خود را افزایش دهد و نیاز به خرید دستگاه و ماشین­‌آلات خاص داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا تجهیزات خط تولید مواد شوینده را به شما معرفی کنیم.

خط تولید مایعات و مواد شوینده ماشین سازی حسنی فقط با ۵۰ میلیون تومان!

خط تولید مواد شوینده و بهداشتی از چه بخش‌هایی تشکیل شده!

دستگاه یونیزه آب(RO ): به کمک دستگاه یونیزه که دارای فیلتر املاح معدنی می­‌باشد سختی آب گرفته می­‌شود. زیرا آب مصرفی در تهیه مواد شوینده باید دارای TDS( کل مواد آلی و غیرآلی محلول در آب) کمتر از40ppm( واحد اندازه­‌گیری سختی کل آب) باشد. این دستگاه آلودگی‌­های نباتی، نیترات، نیتریت، آرسنیک، فلزات سنگین از جمله سرب، جیوه و کلیه مواد مضر را از بین می‌­برد. دستگاه تصفیه آب صنعتی نه تنها در خط تولید مواد شوینده، بلکه برای تغذیه آب دیگ­‌های بخار و سردخانه­‌ها، مواد غذایی و نوشیدنی و موارد بسیار دیگر کاربرد دارد.

مخزن ذخیره­‌سازی سه لایه و پمپ استیل آب: مخزن استیل آن مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌­زدگی که از ورق استیل L 316 جهت ساخت بدنه آن استفاده شده است. دستگاه تصفیه آب که 1800 لیتر آب را برای خط تولید تأمین کرده، باید در یک مخزن پلی­اتیلن ذخیره و بعد به کمک پمپ استیل زمانی که قصد انجام فرمولاسیون را دارید باید به داخل میکسر ریخته شود. برای اینکه نور به داخل آن نتابد باید سه لایه باشد تا امکان رشد جلبک در آن نباشد.

از دیگر تجهیزات خط تولید مواد شوینده پمپ خلاء و میکسر استنلس استیل دور پایین و دور عادی: طی چند دقیقه آب ذخیره شده به کمک پمپ آب وارد میکسر می‌­شود و بعد از اینکه فرمولاسیون مواد شوینده دراین مرحله انجام شد، مایع شوینده برای بسته‌­بندی آماده انتقال به پرکن می‌­گردد. نوع موتور گیربکسری میکسر مخصوص تولید مواد شوینده با ویسکوزیته بالا( ظرفیت مفید 2000 لیتر، دارای الکتروموتور موتوژن با قدرت 4 اسب بخار، جنس بدنه و پره‌­ها از استنلس استیل مورد تایید اداره بهداشت، دارای گرمکن دیجیتال و...) از مشخصات میکسر در خط تولید مواد شوینده می‌­باشد. میزپخش، پرکن در مدل سلیندر پیستونی پنوماتیکی، کانوایر، درب­بند و درب­ گذاراتومات، کمپرسور، جت پرینتر، لیبل­زن اتومات و تونل شیرینگ همگی از تجهیزات لازم در خط تولید مواد شوینده می­‌باشند.

کاربرد دستگاه بلیستر

دستگاه بلیستر، دستگاهی برای بسته­‌بندی و حفظ سلامت مواد غذایی و مواد دارویی که سرعت عمل بالایی داشته و با کیفیت بالا کار می­‌کند می­‌باشد. این دستگاه در کنار خط تولید کار می­‌کند و به بهترین شکل ممکن فرایند تولید و بسته‌­بندی را به شکل مناسب و کاملاً بهداشتی انجام می­‌دهد. دستگاه بلیستر دارو به منظور پک کردن(بسته‌­بندی کردن)مواد دارویی، غذایی و اشیاء خاص بکار گرفته می­‌شود که دارای دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می­‌باشد. بلیستر دارو از این جهت نیاز است که اگر داروها در معرض هوای آزاد قرار بگیرند خراب می­‌گردند و فرایند بلیسترینگ مانع از رسیدن اکسیژن به مواد دارویی و فاسد شدن آن‌ها می­‌شود. همچنین منظور از بلیستر اشیاء خاص این است که مثلاً برخی از قطعات حساس خودرو و یا قطعات حساس کامپیوتر به یک بسته­‌بندی خاصی نیاز دارند که باید توسط دستگاه بلیستر انجام گردد. از آنجا که دستگاه بلیستر در فرایند بسته­‌بندی کالاهای مختلف نقش اساسی دارد و مانع از تأثیر شرایط محیطی بر روی آن محصولات می­‌گردد. ما شاهد استفاده از دستگاه بلیستر در شرکت­‌های داروسازی و کارخانجات تولید مواد غذایی و دیگر کارخانجات هستیم.

خط تولید مایعات و مواد شوینده ماشین سازی حسنی فقط با ۵۰ میلیون تومان!

معرفی خط تولید نوشابه گازدار

در بازار، نوشیدنی­‌های فراوانی وجود دارد از جمله نوشابه گازدار، آبمیوه­‌ها و... و نوشابه گازدار یکی از نوشیدنی­‌هایی است که افراد به‌همراه غذا چه سنتی و چه فست‌­فود مصرف می‌­کنند و راه‌­اندازی خط تولید نوشابه گازدار و سایر نوشیدنی گازدار وآبمیوه­‌های پالپ­دار جهت تولید و بسته­‌بندی انواع مایعات گازدار و دیگر نوشیدنی‌­ها امری الزامی برای تولید کننده­‌ها می­‌باشد و چون مصرف نوشیدنی‌­ها در جهان و در ایران بسیار زیاد است سرمایه­‌گذاری در خط تولید نوشیدنی می­‌تواند بسیار سودمند باشد. در ادامه مراحل مختلف راه­‌اندازی خط تولید نوشابه گازدار را بیان می­‌کنیم. به عنوان صاحب یک خط تولید کننده باید تجهیزات لازم برای تولید نوشابه گازدار را داشته باشید و با فرایند دقیق تولید آشنا باشید و همچنین محصول نهایی باید به روش درست بسته­‌بندی شود.

مراحلی که در خط تولید نوشابه گازدار انجام می­‌شود به قرار زیر است:

ابتدا باید آبی را که برای نوشابه­‌سازی استفاده  می­‌شود را گندزدایی کرد تا تصفیه گردد که این مهم‌ترین مرحله در فرایند تولید نوشابه گازدار می‌­باشد که تولیدکنندگان برای فیلترکردن آب از تجهیزات فیلتر کردن برای این امر استفاده می­‌کنند. مرحله بعد اضافه کردن شکر در یک مخزن از جنس فولاد ضد زنگ یا تانک میکسر، که طعم دهنده­‌ها، اسانس­‌ها، آب و شکر با یک نسبت مشخص با هم مخلوط می‌­شوند که به محلول بدست آمده شربت می­‌گویند و بعد عملیات فیلتراسیون شربت در چند مرحله انجام می­‌گردد تا یکدست و شفاف گردد. مرحله بعد افزودن دی­اکسیدکربن به مخلوط بدست آمده و خنک‌­سازی در سردخانه با پایه آمونیاک می­‌باشد و در نهایت باید نوشابه گازدار را توسط دستگاه پرکن مایعات بسته­‌بندی کرد. راه‌­اندازی خط تولید نوشابه گازدار هم می­‌تواند بصورت محدود و در مقیاس کوچک و هم با سرمایه‌­گذاری بالا در تولید انبوه انجام شود.

خط تولید مایعات و مواد شوینده ماشین سازی حسنی فقط با ۵۰ میلیون تومان!

با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید!

برای تولید انواع مواد شوینده مانند صابون، شامپوی سر، شامپوی بدن، مایع دست­شویی، پودر و مایع لباسشویی و...نیاز به دستگاه­ خط تولید مواد شوینده می­‌باشد. تولید مواد شوینده باکیفیت و استاندارد نیاز هر جامعه بوده و مسلماً راه­‌اندازی خط تولید مواد شوینده و سرمایه‌­گذاری روی آن هم برای تولیدکننده فایده داشته و هم از طرفی نیاز مصرف کننده را برطرف می­‌کند. شرکت­‌ها و کارخانجات تولید کننده همواره برای تولید، نیاز به انواع دستگاه­‌ها و ماشین‌­آلات مخصوص برای خط تولید خود می­‌باشند و چون خرید تجهیزات با قطعات باکیفیت و طول عمر مفید برای هر سرمایه­‌گذار یا تولیدکننده­‌ای بسیار حائز اهمیت است بنابراین لازم است اطلاعات لازم را که باید از کجا خرید کند را بدست آورد.

ماشین سازی حسنی، عرضه کننده ماشین آلات و دستگاه­‌های ویژه خط تولید

ماشین­ سازی حسنی با داشتن بیش از ده سال سابقه کار در زمینه فروش محصولات خود در بازارهای داخلی، یکی از معتبرترین و شناخته­‌ترین مراکز جهت خرید ماشین‌­آلات صنایع دارویی و غذایی و دستگاه‌­های خط تولید می‌­باشد. شعبه اول ماشین­ سازی حسنی در لاهیجان و شعبه دوم آن در تهران است که محصولات خود را با گارانتی عرضه می­‌کند. برای بدست آوردن اطلاعات لازم و آشنایی بیشتر با این مجموعه کافیست به وبسایت رسمی https://www.novinebtekar.ir  مراجعه نمایید. در این سایت محصولات بصورت دسته­‌بندی مشخص شده و شما با یک جستجو ساده می‌­توانید به آن اطلاعات دست بیابید و در صورت لزوم می­‌توانید از طریق راه­‌های ارتباطی که در سایت ذکر شده با متخصصین این مجموعه ارتباط برقرار کرده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید. شایان ذکر است تمامی محصولات این شرکت از طراحی تا تولید توسط نیروهای داخلی و با استفاده از مواد اولیه و قطعات موجود در داخل کشور تولید شده­‌اند از جمله دستگاه لیبل­زن، دستگاه بلیستر، دستگاه کنسرو پرکن، خط تولید مواد شوینده و سایر دستگاه‌­های دیگر که همگی در سایت شرکت ماشین ­سازی حسنی قابل مشاهده است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس