کد خبر 1190938
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
مرتضی بختیاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به هدف‌گذاری کمیته امداد برای افزایش حامی گرفتن ایتام در کشور گفت: هدف‌گذاری کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ نداشتن فرزند محسنین و یتیم در کشور بوده است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در جلسه پویش ایران همدل  به‌صورت ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه دست‌گیری باید در جامعه اسلامی موردتوجه قرار گیرد، اظهار کرد: حمایت و کمک به یتیمان همواره مورد تأکید ائمه اطهار بوده و مولایمان امیرالمؤمنین (ع) در تمام طول عمر خود از یتیمان بسیاری در جامعه حمایت و به آنان کمک می‌کردند.

وی با اشاره به هدف‌گذاری بسیج و کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ گفت: عمده هدف این دو نهاد در سال آینده حامی پیدا کردن برای تمامی یتیمان بوده و تحقق پویش ایران همدل مستلزم یک تلاش مضاعف بین مجموعه‌های انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، بسیج را پاره تن ملت معرفی کرد و افزود: بسیج در تمامی بحران‌ها و تنگناها در کنار مردم، نیازمندان و انقلاب بوده و از هیچ تلاشی برای انجام این کار دریغ نکرده زیرا بسیج خود را نیروی مخلص خدا می‌داند.

بسیج با ورود خود به هر عرصه‌ای به موفقیت رسیده است

رئیس کمیته امداد کشور نیز در این جلسه با تأکید بر توجه به کمک به ایتام در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: نیاز و کمک به نیازمندان و ایتام یکی از اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد است، زیرا در طول تاریخ بزرگان دینی و ائمه اطهار همواره در کنار نیازمندان بودند.

مرتضی بختیاری با اشاره به هدف‌گذاری کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ برای افزایش حامی گرفتن ایتام در کشور گفت: هدف از پویش ایران همدل و مهربان حامی گرفتن یتیمان در سطح کشور بوده و هدف‌گذاری کمیته امداد  در سال ۱۴۰۰ نداشتن فرزند محسنین و یتیم در کشور بوده است.

وی با اذعان به اینکه بسیج با ورود خود به هر عرصه‌ای به موفقیت رسیده است، تصریح کرد: بسیج یک شبکه عظیم قدرتمند در دفاع از انقلاب بوده و این نهاد در حوزه‌ای به میدان آمد به موفقیت رسیده و این امر قطعاً در ایران محقق می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس