وکیل مکانی: پرسپولیس برای تسویه بدهی ها 3 ماه زمان دارد/ نورشرق قانون را اجرا کرد

وکیل شاکی تیم پرسپولیس گفت: اگر این باشگاه در مهلتی سه ماهه بدهی‌هایش را تسویه نکند مطابق آئین نامه انضباطی جریمه می‌شود.

به گزارش مشرق، آرش شکرریز درباره وضعیت پرونده طلب سوشا مکانی از پرسپولیس با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: امروز در  جلسه ای با جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حضور یافته و تضمین‌های پرسپولیس برای باز شدن پنجره‌اش را رویت کردم. این باشگاه متعهد شده تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ تمام بدهی‌هایش که برای آنها رای قطعی صادر شده است تسویه کند.

وی افزود: در صورتی که این بدهی‌ها پرداخت  نشود، باشگاه پرسپولیس تمام مجازات‌های مندرج در آئین نامه انضباطی را طبق این تضامین پذیرفته است. جمشید نورشرق تمام تلاش خود را برای اجرای قانون به کار گرفته است. شاید مهلتی که کمیته وضعیت برای پرسپولیس در نظر گرفته مورد انتقاد ما باشد اما با توجه به تحریم‌های ظالمانه و قوانین بین‌المللی که برای پرداخت بدهی‌ها زمانی در نظر گرفته می‌شود، باید به کمیته وضعیت حق داد زیرا نورشرق قوانین بین‌المللی را اجرا کرده است.

وکیل سوشا مکانی تصریح کرد: طبق مهلتی که کمیته وضعیت در اختیار پرسپولیس قرار داده باید مطالبات تمام این ۲۴ طلبکار تا آن زمان تسویه شود. رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس لیست طلبکاران را امضاء کرده و تعهد داده اند تا ۱۷ خرداد پول آنها را پرداخت کنند.  در واقع آنها به آرای صادره تمکین کرده اند و پذیرفته‌اند اگر تا آن تاریخ با طلبکاران تسویه نشد، مجازات‌های پیش بینی شده در آئین نامه انضباطی اعمال شود.

وی افزود: ضمن تشکر از جمشید نورشرق اعتقاد دارم وی مطابق قوانین عمل کرده و برخلاف ادعای وکیل یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس تناقضی در صحبت‌هایش نیست. امیدوارم مسئولان باشگاه هم وقت را غنیمت شمرده و در کوتاه ترین زمان به تعهدات امضاء شده عمل کنند در غیر این صورت عمل نشدن به تعهدات عواقب بدی از لحاظ انضباطی برای این باشگاه دارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    بقیه تیمها چقدر فرصت دارند. استقلال که حتما غیر محدود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس