کد خبر 1190499
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۹، سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با احتساب ۵.۰۲ درصد رشد نسبت به دیروز به ۸۸ هزار و ۱۲۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، واحدهای پالایش یکم امروز ۱۸ اسفند ماه مثبت معامله شد و با ۵.۰۲ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحدها به همراه داشته است. امروز نماد شپنا تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشت.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸اسفند ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۵۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۵۵ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۹۱ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۳۷ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ماه ۹۹

امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۸‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس