خیلی از اشخاص امکان دارد از فرم و شکل ظاهری بینی خود به هیچ وجه رضایت نداشته باشند ولی شمار کمی از آنها راضی به جراحی می شوند، چرا که خطر تغییر فرم  بینی و اثرات ناشی از عمل بینی که بر صورتشان اعمال می شود را به هیچ عنوان نمی توانند بپذیرند و اکثرا از این ترس دارند که پس از عمل جراحی شبیه خود نباشند و تغییرات بسیاری در انها ایجاد شده باشد که قطعا احتمال این پیشامد خیلی خیلی کم است. در این مطلب می خواهیم به تاثیرات عمده جراحی بینی بر روی صورت مطالبی مهم را ارائه نماییم پس با ما باشید.

هر آنچه بایستی در خصوص جراحی بینی و تاثیرات آن بر روی چهره دانست

آشنایی با انواع تاثیرات جراحی بینی بر صورت

جراحی بینی قطعا می تواند تاثیرات بسیاری بر صورت و فرم بینی ایجاد نماید که هر کدام از این موارد زیبایی و جذابیت فرد را دو چندان می نماید که  در زیر به انها خواهیم پرداخت:

اعمال توازن در صورت

بدین علت که بینی در محور چهره واقع شده اگر بزرگ  و نا زیبا باشد می تواند در میان دیگر اجزای صورت خودنمایی نماید که این مسئله پس از جراحی برطرف می شود، سبب تناسب و هماهنگی با دیگر اجزای صورت می شود و همچنین سبب جذابیت بیشتر شخص خواهد شد.

تغییر سایز بینی

یکی از انواع تاثیرات جراحی بینی بر صورت می توان به تغییر سایز بینی اشاره نمود. اگر سایز بینی شما به تناسب دیگر اجزای صورتتان کوچک یا بزرگ باشد با این نوع عمل زیبایی می توانید به سایز مدنظر و متناسب خود برسید.

خلاصی از مشکلات تنفسی

همواره با جراحی بینی می توان به راحتی با یک دو نشانه زد چرا که این گونه جراحی ها افزون بر تغییر سایز و فرم بینی سبب برطرف شدن مسائل تنفسی در فرد می شود. بهترین جراح بینی می تواند مشاوره های ضروری قبل از عمل را به همراه معاینات و آزمایشات دقیق از شرایط تنفسی شخص را  مورد وارسی قرار دهد.

بالا رفتن اعتماد به نفس

از دیگر انواع تاثیرات جراحی بینی بر صورت می توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره نمود. امری بدیهی است که با جذاب تر شدن صورت اعتماد به نفس شخص نیز بیشتر شود. اگرچه بعضی این طرز فکر را دارند که شما زیبایی خود را مدیون جراحی بینی هستید. اما به هیچ عنوان به این مسئله توجه نکنید و به این قضاوت ها واکنش نشان دهید به تحولات مثبتی که در صورت شما ایجاد شده است و سبب بالاتر رفتن اعتماد به نفس شما شده است فکر نمایید.

چرا جراحی بینی می تواند اثر بخشی زیادی بر چهره داشته باشد؟

امکان دارد برای هر کسی این پرسش پیش آید که چرا جراحی بینی می تواند اثربخشی قابل ملاحظه و فراوانی بر صورت داشته باشد؟ این بدان علت می باشد که بینی یکی از اعضای اصلی و در محور اصلی و جلوتر از دیگر اجزای صورت واقع شده است و از نیم رخ به صورت انسان فرم و ساختار می بخشد. بعد از این توضیحات به علت مهم بودن بینی در اجزای صورت، سبب تناسب یا فقدان تناسب اجزای صورت با همدیگر می شود به صورتی که عواملی نظیر بزرگی، کوچکی، صافی، قوز داشتن، کجی یا نداشتن قوز  می توانند تمام صورت را تحت الشعاع قرار دهند که با یک جراحی زیبایی بینی می توان این سازگاری، تناسب و زیبایی را به چهره خودتان به ارمغان آورید.

جراحی بینی و تغییرات اقسام مختلف صورت

علت بیشتر متقاضیان جراحی بینی برای تجربه این نوع جراحی داشتن صورتی جذاب تر و بوجود آمدن تحولاتی متناسب در صورت خود می باشد. چه افرادی را می شناسید که توقع جذاب تر شدن و زیباتر شدن پس از عمل بینی را نداشته باشند؟ حتی برخی اشخاص هم که با توجه به علل درمانی می خواهند این جراحی را انجام دهند باز هم دوست دارند تغییرات جزئی و یا به عبارتی نواقص ظاهری بینی خویش را برطرف نمایند.

هر آنچه بایستی در خصوص جراحی بینی و تاثیرات آن بر روی چهره دانست

تاثیر عمل بینی بر چهره، تغییرات گونه، لب و... امری آشکار و انکار ناپذیر است. با این وجود نوع جراحی و شکل نهایی ناشی از این جراحی می تواند مقدار تحولات پس از آن را مشخص نمایند.

همانگونه که واقف می باشید جراحی بینی و برآیند ناشی از آن اکثرا به علاقه و سلیقه شخص و دقت به مبنای عمل جراحی وابسته است. در زیر تاثیر عمل بینی بر چهره ،تغییرات گونه، لب و... را شرح خواهیم داد:

بالا رفتن لب پس از عمل بینی

اندازه بین لب و بینی یکی از عوامل عمده و اثر بخش بر روی زیبایی صورت است. احتمالا شما هم به این مسئله فکر کرده باشید که جراحی زیبایی بینی چه اثراتی بر روی حالت لب ها خواهد گذاشت. بهتر است بدانید چون  لب و بینی فاصله چندانی به هم ندارند هر نوع تغییر روی بینی می تواند بر روی حالت لب ها اثر بگذارد و برعکس. در این صورت جراح متخصص بایستی حدالامکان به این مسئله دقت داشته باشد. شما هم بایستی آگاه باشید اگر هدف شما از انجام این نوع جراحی سربالا نمودن بینی است پس این مسئله می تواند سبب ایجاد تغییراتی در حالت لب هایتان می شود. در برخی از موارد عمل های بینی فانتزی ،نوک بینی به اندازه غیر طبیعی به سمت بالا فیکس شده که فرد بعد از مدت ها مجبور به انجام عمل ترمیم بینی شده است.

هر آنچه بایستی در خصوص جراحی بینی و تاثیرات آن بر روی چهره دانست

برجسته شدن گونه پس از عمل جراحی بینی

اکثر متقاضیان امکان دارد این سوال برایشان پیش آید که آیا پس از انجام عمل بینی تغییراتی در گونه ایجاد خواهد شد؟ برای جواب به این پرسش بایستی عرض نمود که مقصود از جراحی بینی در ۹۰٪ از افراد کوچک تر نمودن سایز بینی است. به همین علت با کم تر شدن اندازه بینی گونه ها نمود زیبا تری به صورت خواهند داد و برجسته تر دیده می شوند.

تاثیر جراحی بینی بر زیبایی چشم

جراحی زیبایی بینی بر روی چشم ها تاثیر مستقیمی نخواهد داشت ولی به در کل می تواند سبب خودنمایی چشم های شخص در چهره گردند. با انجام این گونه جراحی می توان فرمی زیباتر و استاندارد  به بینی بخشید و در پایان حالت صورت را تغییر و جذاب تر نمود. به دنبال برطرف نمودن قوز بینی یا کوچک کردن آن جذابیت چشم های شخص بیشتر از پیش به چشم می آیند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس