کد خبر 1190485
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

خرید اینترنتی چند سالی است که در ایران و جوامع بین المللی به امری رایج تبدیل شده و شیوع کوید 19 نیز به افزایش سرعت این موضوع یاری کرده است. در یکی دو سال گذشته شاهد بودیم که همه روزه افراد کمتری علاقه مند به خرید حضوری و گشت و گذار در بازارها بودند. ما در 14 ماه گذشته با آنالیز روند فروش کالا در چند وب سایت که در زمینه فروش کالای خواب فعالیت دارند، متوجه شدیم که افراد بسیاری در گوگل به جستجوی قیمت خرید بالش طبی و گیاهی پرداخته اند و بالش های خود را به صورت آنلاین سفارش داده اند. خرید آنلاین بالش برای اغلب افراد تیم ما یک چالش بزرگ بود چون علاقه مند بودیم که بالش را از نزدیک دیده و سپس خرید کنیم؛ پس هدف خود را کشف چگونگی کسب اطمینان مشتریان توسط کارفرمایانی که در بازار ایران بالش به فروش می رسانند قرار دادیم و به نتایج خوبی رسیدیم که نشان می داد چطور می توانیم از خوب بودن بالش (از نظر قیمت، اندازه، کیفیت و...) در فضای آنلاین مطمئن شویم. با ما همراه باشید تا مطمئن ترین روش خرید بالش به شکل اینترنتی را توضیح داده و بگوییم در حین خرید باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید.

مطمئن ترین روش خرید بالش در ایران

نکات مهم برای خرید آنلاین بالش

وقتی برای خرید آنلاین کالاهای خواب از جمله روتختی، بالش و... به یک وب سایت می رسید که به نظر شما بالش های خوبی دارد ابتدا به شکل و شمایل وب سایت دقت کنید، وب سایت باید مدرن باشد و قیمت های موجود در آن به روز و معقول به نظر برسند. حتی اگر بخواهید کالاهای خواب دقیق تری همچون لحاف پر قو دونفره هم بخرید باز هم این موضوع صادق است. پس از وب سایت هایی که ظاهر آنها معتبر نیست خرید انجام ندهید.

نکته بعد این است که وب سایت باید دارای آدرس یا شماره تماس یا مواردی اینچونینی باشد که در صورت لزوم بتوانید خرید خود را پیگیری کنید و مطمئن شوید که مبلغی که پرداخت می کنید بابت کالایی است که از خرید آن راضی هستید.

در خرید مواردی چون بالش که جنس کالا بسیار مهم است از وب سایت هایی خرید کنید که ضمانت بازگشت کالا دارند به این معنا که بعد از خرید و تحویل کالا در صورت عدم رضایت می توانید آن را مرجوع کنید.

از آنجایی که کالای خواب مهم و اغلب گران است و هر ماه و شاید هر سال آن ها را نمی خریم بهتر است که از وب سایت برندهای مطرح خرید خود را انجام بدهید چون دست کم مطمئن هستیم که حداقل کیفیت را دارند و برای کالاهایی مثل یک یا دو بالش نام برند خود را خدشه دار نمی کنند.

خواندن نظر مخاطبان نیز می تواند به شما کمک کند. اگر وب سایتی دارای بخش نظرات برای محصولات خود بود، حتما دیدگاه سایر خریداران درباره آن نحصول را بخوانید تا اطلاعات بهتری به دست بیاورید.

مطمئن ترین روش خرید بالش در ایران

چرا مورن بهترین فروشگاه آنلاین خرید بالش ایران است؟

در میان بررسی های خود متوجه شدیم که وبسایت شرکت مورن توانسته رضایت مشتریان را در راستای فروش آنلاین محصول حساسی مثل بالش به دست بیاورد. این وب سایت با ارائه خدماتی چون، ضمانت 7 روزه کالا، ارسال رایگان برای ساکنان تهران، ضمانت اصل بودن برند، پشتیبانی 24 ساعته و داشتن فروشگاهی بزرگ به صورت فیزیکی یکی از رکوردداران فروش انواع کالای خواب در یک سال گذشته در ایران بوده است.

برند مورن هوم morenhome سالهاست که کار تولید و فروش مستقیم کالاهای خواب ایرانی را انجام می دهد و بدون تبلیغات و تنها با کیفیت خوب به یکی از قدرتمندترین برندهای ایرانی تبدیل شد اما حالا توجه شدیم که با وارد شدن در بازار دیجیتال مارکتینگ توانسته رضایت مشتریان را به صورت غیرحضوری نیز جلب کند.

اگر شما هم علاقمند هستید که بیشتر با محصولات مورن آشنا شوید و خرید آنلاینی مطمئن انجام بدهید همین حالا از وب سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب مورن دیدن کنید: http://www.morenhome.com/

مطمئن ترین روش خرید بالش در ایران


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس