کد خبر 1189989
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۸۶۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۵هزار و ۵۸۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۹۰میلیارد تومان در بیش از ۹۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بورس بالاخره سبز شد؛ رشد شاخص کل

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، گروه بهمن و سرمایه‌گذاری سپه بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۵۰۸میلیارد تومان در ۲۸۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۴۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس