سفیر مقاومت - کراپ‌شده

نامه محبت‌آمیز سید حسن نصرالله به شیخ‌الاسلام و حکم انتصاب حسین شیخ‌الاسلام به معاونت سیاسی وزارت خارجه توسط شهید رجایی از جمله اسنادی است که برای اولین بار در این ویژه‌نامه منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، در اولین سالگرد مجاهد انقلابی مرحوم حسین شیخ‌الاسلام ویژه‌نامه "سفیر مقاومت" از سوی پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

حکم شهید رجایی برای حسین شیخ‌الاسلام چه بود؟

این ویژه‌نامه در گفتارهایی از جواد منصوری، احمد دستمالچیان، محمدحسن اختری، محمد هاشمی، ناصر نوبری و محمدرضا باقری به بررسی منش و روش شخصیت مرحوم حسین شیخ‌الاسلام پرداخته است.

نامه محبت‌آمیز سید حسن نصرالله به شیخ‌الاسلام و حکم انتصاب حسین شیخ‌الاسلام به معاونت سیاسی وزارت خارجه توسط شهید رجایی از جمله اسنادی است که برای اولین بار در این ویژه‌نامه منتشر می‌شود.

همچنین برای نخستین‌بار گفتگوی محمدعلی شیخ‌الاسلام فرزند مرحوم شیخ‌الاسلام در ویژه‌نامه "سفیر مقاومت" منتشر شد که ناگفته‌های فراوانی از زندگانی شخصی و پشت پرده‌های مواضع سیاسی حسین شیخ‌الاسلام را در بر دارد.

علاوه بر این در این ویژه‌نامه بخش‌های نابی از خاطرات مرحوم شیخ‌الاسلام که در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب به ثبت و ضبط رسیده منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند ویژه‌نامه "سفیر مقاومت" را از اینجا دریافت مطالعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروز IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    مثال یک دیپلمات انقلابی ، حزب اللهی و ولایی ، حاج حسین شیخ الاسلام ره بود و یکی از بهترین و باسوادترین دیپلماتها در حوزه خودشان بودند و به مانند دیپلمات شهید و عزیز رکن آبادی باعث گسترش انقلاب و مقاومت در حوزه خود شدند و هنوز هم حلاوت آنها را میتوانیم از دیگر دوستان جبهه مقاومت همچون سید حسن نصرالله و دیگران بشنویم
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    خیلی دوسش داشتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس