کد خبر 1189680
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
مطهری: دو بار خطای پنالتی شد

مهاجم استقلال می‌گوید در صحنه اعلام خطای پنالتی به سود این تیم، مدافع فولاد ابتدا توپ را با دست زد و سپس او را سرنگون کرد و دوبار مرتکب پنالتی شد.

به گزارش مشرق، ارسلان مطهری، زننده گل سه امتیازی استقلال مقابل فولاد از روی نقطه پنالتی اظهار کرد: این گل زحمت بازیکنان و لطف خدا بود. خدا را شکر می‌کنم.

وی در واکنش به اینکه از این پس او پنالتی‌زن اول تیمش است، گفت: بنا به تصمیم کادرفنی است. هر چه کادرفنی بگوید انجام می‌دهیم.

مهاجم استقلال درباره روی کار آمدن فرهاد مجیدی گفت: جا دارد که از کادرفنی قبلی، آقای فکری و دستیارانش تشکر کنم. به امید خدا بتوانیم این روند صعودی را حفظ کنیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که خطای پنالتی به سود تیمش در نتیجه برخورد توپ به دست مدافع فولاد بود یا سرنگون شد او با تکل بازیکن فولاد، گفت: من هنوز این صحنه را ندیده‌ام اما خطای برخورد توپ به دست و هم خطای تکل بود.

این مهاجم در واکنش به اینکه شنیده می‌شود او با بازی کردن به عنوان وینگر (هافبک هجومی) مشکل دارد و به این موضوع اعتراض کرده است، گفت: کادرفنی باید درباره این مسئله صحبت کند. این مسائل درون خانوادگی است و درباره آن صحبت نمی‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس