کد خبر 1189269
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
قتل عام خانوادگی در کمتر از 6 ساعت

راز قتل هولناک سه عضو یک خانواده که با نقشه دختر بزرگ خانواده و همدستی دو مرد طراحی و اجرا شده بود، پس از ۴۰ روز با اظهارات پسر جوانی به پلیس فاش شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایران، شامگاه سه‌شنبه ۱۲ اسفند، پسر جوانی به اداره آگاهی مرکز رفت و به افسر نگهبان گفت: من از یک قتل عام خانوادگی فجیع با خبر هستم و به‌خاطر عذاب وجدان، تصمیم گرفتم راز این قتل‌ها را برملا کنم.

به دنبال اظهارات پسر جوان، او دقایقی بعد در مقابل افسر کشیک قتل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و گفت: من در بازار موبایل کار می‌کنم و خانه‌مان در محدوده بلوار ابوذر است. حدود ۱۰ روز قبل، یکی از دوستانم را در خیابان دیدم و همراه او به خانه دوست دخترش رفتم وقتی وارد خانه آنها شدم برای شستن دست و صورتم می‌خواستم به دستشویی بروم اما چون با خانه آنها آشنایی نداشتم به اشتباه وارد حمام شدم اما ناگهان با مشاهده صحنه‌ای عجیب در جا خشکم زد. داخل حمام با جسد زن و مردی میانسال رو به رو شدم. از ترس بلافاصله در را بستم و به اتاق برگشتم. بعد هم به بهانه‌ای خیلی زود خانه را ترک کردم.

کشف راز ۳ جنایت

به‌ دنبال اظهارات پسر جوان، موضوع به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سرپرستی مهدی مسلمی، رئیس اداره جرایم جنایی، تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی محل شدند. ساعت ۱۵ دقیقه بامداد چهارشنبه ۱۳ اسفند، تیم تحقیق وارد طبقه پنجم خانه‌ای شدند که در ادامه تحقیقات مشخص شد، سه جنایت فجیع در آن رخ داده است.

با ورود به خانه، آنها متوجه بهم ریختگی وسایل و به سرقت رفتن بخشی از اموال خانه شدند. همچنین به محض ورود به حمام جسد مرد و زنی را پیدا کردند و یک بشکه که پر بود از اسید. وقتی محتویات داخل بشکه بررسی شد مأموران موفق شدند تکه‌های استخوان سر و شانه زن جوانی را از داخل آن بیرون آورند.

در معاینات متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد از زمان قتل‌ها حدود ۴۰ روز می‌گذرد و علت مرگ نیز اصابت جسمی سنگین به سر اعلام شد.

در کنار بشکه‌ای که جسد دختر جوان داخل آن پیدا شد، دو بشکه دیگر و ظروف پر از اسید کشف شد که نشان می‌داد عاملان جنایت قصد از بین بردن دو جسد دیگر را نیز داشته اما موفق به انجام آن نشده‌اند.

 در تحقیقات میدانی، مشخص شد که خانه متعلق به زن میانسال بوده که وضع مالی خوبی داشته و با همسر صیغه‌ای و دو دختر ۲۴ و ۲۰ ساله‌اش زندگی می‌کرده است.

با کشف جسد داخل بشکه، این احتمال از سوی تیم جنایی مطرح شد که جسد متعلق به یکی از دخترهاست، اما از دختر دیگر خبری نبود.

دستگیری سه متهم

با این احتمال که دختر ناپدید شده به‌نام سهیلا و دوست پسرش در این ماجرا نقش دارند به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات برای بازداشت او صادر و در نهایت دختر ۲۴ ساله در مخفیگاهش و ۱۵ ساعت بعد از کشف اجساد بازداشت شد.

زن جوان که ابتدا مدعی بود از قتل‌ها بی‌خبر است در نهایت اعتراف کرد و گفت: پدر و مادرم سال‌ها قبل از هم جدا شدند و من با پدرم زندگی می‌کردم تا اینکه حدود ۴ سال قبل از مادرم باخبر شدم و او را دیدم. بعد از آن رفت و آمدم به خانه مادرم بیشتر شد. بعد از مدتی هم به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم از او جدا شدم و تنها بچه‌ام نزد او ماند و من هم به خانه مادرم آمدم.

او ادامه داد: در این مدت مادرم مدام مرا اذیت می‌کرد و انتظارات بی‌جایی از من داشت. از دست کارهای او خسته شده بودم و نمی‌دانستم چکار کنم. تا اینکه چند وقت قبل در پارک با پسر ۱۹ ساله‌ای به‌نام پدرام آشنا شدم. دوستی من و پدرام هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه از ماجرای زندگی شخصی‌ام برایش گفتم. از طرفی برای او گفتم که مادرم وضع مالی خوبی دارد و دو خودروی گرانقیمت مدل بالا و کلی پول نقد و طلا در خانه نگهداری می‌کند. مادرم فقط ۲۵۰ میلیون تومان پول نقد در گاوصندوق نگهداری می‌کرد. ثروت مادرم و اذیت‌های او باعث شد تا با پدرام تصمیم به قتل او بگیریم.

 ۳۰۰ میلیون برای ۳ قتل

زن جوان گفت: با پدرام تصمیم به قتل گرفتیم و برای اجرای نقشه‌مان از یکی از دوستان پدرام به‌نام سروش کمک گرفتیم. قرار بود به او ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای نقشه قتل‌ها بدهیم.

سهیلا ادامه داد: شب حادثه پدرام هم خانه ما بود، آن شب پدرام شام گرفت و به دور از چشم مادر و خواهر و شوهر مادرم داخل غذا داروی بیهوشی ریختیم. مادرم و شوهرش بعد از خوردن غذا خواب آلود شدند اما بیهوش نشدند ولی خواهرم روی کاناپه داخل پذیرایی خوابید.

جنایت در ساعت یک بامداد

او ادامه داد: مادر و شوهرش به اتاق‌شان رفتند و خواهرم هم روی کاناپه خوابید. از فرصت استفاده کردیم و در ورودی را باز کردم تا سروش وارد خانه شود. سروش با خودش متادون و سم آورده بود که به‌زور به خواهرم خوراند و بعد هم با سیم شارژر او را خفه کرد. ساعت یک بامداد خواهرم را به قتل رساندیم و جنازه‌اش را به اتاق من منتقل کردیم تا کسی متوجه نشود.

زن جوان گفت: چون مادر و شوهرش خوابشان نبرده بود، آن شب منتظر فرصت ماندیم و سروش هم در گوشه‌ای از خانه به انتظار ایستاده بود. در نهایت ساعت ۷ صبح شوهر مادرم از اتاق بیرون آمد تا به سرکار برود، اما با مادرم دعوایش شد و من به‌عنوان ‌میانجی وارد شدم و شوهر مادرم را به اتاق خودم بردم و در آنجا سروش با گلدان کریستالی به سرش زد و او را به قتل رساند. جسد را داخل حمام بردیم و به انتظار فرصت برای قتل مادرم ماندیم.

مادرم وقتی به سالن پذیرایی آمد روی کاناپه خوابید. ساعت ۷ و نیم صبح بود که سروش به سراغش رفت و با همان گلدان کریستال چندین ضربه به سر او زد و بدین ترتیب سومین قتل را هم مرتکب شدیم و جسد مادرم را هم به حمام انتقال دادیم. بعد از آن وسایل باارزش را از خانه خارج کردیم. در این مدت چند باری به خانه سر زدیم اما بعد از مدتی اجساد بو گرفت و تصمیم گرفتیم تا آنها را از بین ببریم تا کسی از راز قتل‌ها با خبر نشود.

بشکه‌های اسیدی

زن جوان گفت: برای این کار تصمیم گرفتیم اجساد را داخل بشکه اسید بسوزانیم. جسد خواهرم را سروش داخل بشکه انداخت اما فرصت برای دو جنازه دیگر پیدا نکردیم.

با اعتراف سهیلا، دو همدست دیگرش نیز بازداشت شدند.

سروش در تحقیقات اولیه به سه قتل اعتراف کرد و گفت: قرار بود برای سه قتل ۳۰۰ میلیون تومان بگیرم اما در این مدت هیچ پولی دریافت نکردم.

با اعتراف متهمان، آنها با قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شدند و تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پویان IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    63 0
    این حیونارو،باید تیکه تیکه کرد مثل پودر ،در ملع عام
    • US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      29 4
      با این جامعه و این فرهنگ تحریم ها هم رفع بشه به جایی نمیرسیم
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      32 2
      وای وای وای شکر خدا که هنوز اندک ایمانی و نماز و روزه ناقصی و ارتباط با مسجد مختصر و الوده به ریایی برام مونده چند باری در دورهمی های گناه الود مختلط بعضی از دوست و فامیلها چه نیش و کنایه هایی که بخاطر همین اعتقاد و املی و عقب موندگی و ..... نثار ما نکردند چه رووووشنفکرانه بودجه ناچیز مراکز مذهبی و مساجد ( که حججی و حاج قاسم و چمران و شهریاری و احمدی روشن و فخری زاده تحویل میدهند ) را تلف کردن مال مردم در حلقوم مفتخورها بر سر ما نکوبیدند در حالی که فوتبال و سینما با ان وضع صد ها برابر میبرند
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      22 0
      انسان بی تقوا ازگودزیلا خطرناکتره
    • اکبر IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 1
      وقتیکه نتها اعدام وقصاصی درکار نیست بلکه مدت کوتاهی در زندان وسپس مورد عفو قرار گرفته یعنی دلگرم هستنند به بیقانونی
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      2 0
      قربون خدا برم ببینید چطوری اینا را رسوا کرد طرف تو خیابون رفیقش را دیده انجا هم دستشویی و حمام را اشتباهی رفته
  • نامی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    15 6
    اینجا آمریکا نیست
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      22 7
      ناراحت نشین و موضع نگیرید اما هر جا اصلاحات(غربگرایی _ بیخدایی ) پا گذاشت از امریکا بدتر میشه میگید نه به سوابق و سبک زندگی و پوشش و مرام سیاسی همین سه نفر نگاهی بندازید و البته سایر قاتلیییین و مجرمین همین الان مراجعین به دادگاه های خانواده را از لحاظ همین موارد بررسی کنید تا واضحتر شود لطفا منتشر کنید
    • US ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      13 1
      این خبر اگه تو آمریکا بود شاید چندان ناراحت نمیشدم ولی تو ایران با این تاریخ و تمدن ناراحت کننده هست
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      16 3
      اینجا امریکا نیست اما هستند خانواده هایی که تا فرهنگ و روشنفکری شون رو از voa وbbc نشنوند خوابشون نمی بره . از نسل تربیت شده پای ماهواره ها انتظار تهجد نداشته باشید
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    38 8
    این نتیجه ترویج ارتباطات خارج از عرف و ترویج فرهنگ بی قیدی است که از طریق نفوذ فرهنگی و ترویج آزادی بی حد و حصری است که مدعیان اصلاحات پرچمدار آن بودند
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    32 0
    چه راحت آخه چه دشمنی منتهی به این قتلهامیتونه بشه اون که حتی دشمنیم نداشت فقط واسه پول؟؟ خدایا نجاتمون بده از بد عاقبتی ...
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    39 1
    الله اکبر - یعنی یک دختر 24 ساله اینقدر حیوان می شه !!!! این است نتیجه گناه های فراوان و دوری از خدا !
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 2
      داستان خوبی بود مشرق نویسندش کیه؟مثبل همیشه اسمهای ایرونی پدرام .. سروش ...خخخ
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    11 6
    یعنی یه مادر پولدار اینقد مخش تعطیل هست؟!!! این بیشتر شبیه داستان بافی ناشیانه هست آخه کسیکه در خونه چندتا قتل داره چرا باید دوستش را ببره خونه؟!!!! کسیکه در یکه خانه با گلدون یکی را کشته سروصدا نشده!!!!!!!!!!!!! مشکل چسز دیگری بوده
    • دیدگا IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      16 0
      از این داستانها و کابوسها بشر زیاد دیده و حتی وحشتناک تر از این! حب الدنیا رأس کل خطیئه!
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      5 0
      معلومه خونه بزرگ بوده در اپارتمان ٧٠ متری نمیشه اینکارها را کرد
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    21 0
    وقاحت را انتهایی نیست...
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    19 0
    به کجا رفت این بشر !
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    21 0
    پناه بر خدا
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    14 0
    هر چه زوتر اعدام بشن ..بدون تاخیر ..مردم اینو یخان اعدام این بی وجدانا
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    11 1
    واقعا برگام ریخت
    • اقا مهدی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      9 1
      من خودم ریختم , ولی برگام موند
  • ناشناس IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    16 0
    خدایا چه موجوداتی بعضی از انسانها واقعا خوی درندگی دارند مانند حیوانات درنده میمانند پروردگارا به تو پناه میبریم.
  • احسان IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    17 2
    زمانی که دلسوزان کشور داد میزدن کار فرهنگی کنین و فرهنگ غنی ایرانی رو تبلیغ کنین و جلوی تهاجم فرهنگی غرب رو بگیرین برا همین جور کارا بود این یه نمونه از فرهنگ غرب هس که دوست پسر جلو پدر و مادر در خونه دختر خانم تشریف دارن
    • بهزاد IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 1
      همه تقصیر همین دلسوزهاست....بچه های خودشون کجاین؟
  • داش علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    13 0
    چقدر تلخ..حالم سر صبحی بد شد..خدایا خودت عاقبت ما رو ختم بخیر کن آمین..
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    13 0
    وااااااای چه قدر وحشی ودرنده شدیم ؟؟؟؟ به کجا داریم میریم؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    17 2
    از عوارض ماهواره است . بلاشک . آن هم ماهواره دست کودک و نوجوان است و هر کاری که می خواهند با این شبکه ها انجام ی دهند .
    • مم IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      4 1
      والا صدرحمت به ماهواره. شبکه های اجتماعی بدترین ابزارهستندتودست اجتماع ودنیاواثرات انحرافیشون هزاران برابربدترازماهواره هست فعلا
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    11 0
    پناه بر خدا
  • Omid NL ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    14 0
    این سطح بی رحمی و طمع به مال باورکردنی نیست
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    10 0
    چه ترسناک
  • محسن IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 20
    این قتل چه ربطی به ماهواره دارد.تروم وگرانی و دروغ مسئولین باعث شده کلی مردم کلا دگرگون نشوند.
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      5 1
      نه ربطی به اینترنت و ماهواره داره نه ربطی به تورم و گرانی
    • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      1 0
      دقیقا به اینا ربط داره
  • مسلم IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 7
    اینجا ایران است
  • GB ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 1
    جناب مشرق چرا اینقدر خبر از قتل و غارت توی مشهد میذارین؟ برنامه ریزی شده این کارو می کنید یا ....
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    3 0
    متاسفانه اون دختر که بانی اصلی قتل سه نفر فقط به زندان محکوم خواهد شد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    3 2
    اینجا ایران است، با فرهنگ ١٠ هزار ساله!!!
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    با این جماعت کثیف بیشرف دختران فاسد و هرزه انتظار رحمت الهی رو نداشته باشید.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 2
    مردم خیلی بی اعصاب شدن
  • ثریا IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    واقعا خاکبسرشون کنن از حیوان هم پست تر کثافطا
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    مطمئنید همش تخیلات نبود؟ مگه چنین چیزی میشه؟ در این شرایط آدم پی به ایمان هر چند ناقصش میشه
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 0
      بعداز ۴۰ روز بوی اجساد به همسایه ها نرسیده تا یک نفر اعتراف کند جسد دیده!!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    هر سه هرچه زودتر اعدام شوند. وجود این موجودات برای جامعه بسیار خطرناکه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 0
    به کجا داریم میرسیم!!!!!!!!!!!!
  • amin DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    6 1
    دور شدن از مذهب و باور های دینی چه فجایع و کثافاتی رقم میزند چند نفر انسان کشته می شوند و 40 روز طرف هیچ کسی را نداشته که یک خبری بگیرند یعنی سست بودن روابط خانوادگی ،قطع سله رحم و روابط خانوادگی ، خود یک دلیل است که راحت 3 نفر را بکشند و از بین ببرند و آب از آب تکان نخورد مال اندوزی و بستن چشم به روی واقعیات جامعه( فقر و فلاکت به خصوص اطرافیان نزدیک)، طرف پولش از پارو بالا میره ولی برای دادن شارژ ساختمان جانش در می آید طرف مرد نامحرم غریبه را آورده شب داخل خانه با هم شام هم خوردند که حاکی از نداشتن غیرت و ناموس است ...تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 3
    شاید معتاد بوده حالیش نبوده . مگههه میشهههههههه
  • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    به کجا رسیده ایم؟
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    پناه بر خدا
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    حداقل یه کمی کارآگاهی دروغ بنویسید سه قتل ..بعد دوستش را برده خونه ای که جنازه ها بو افتاده و ......خخخحح
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    ازتوابع استان اصفهان شهرستان سمیرم روستای سیور زنی که به خون مادرشوهرش تشنه بود پیرزن اواخرعمرش بود مریض بود ودکتراجوابش کردن عروس خانواده فکرانتقام ازسرش بیرون نرفت ایشون هم مداح محافل زنانه بود ودردرستکاری وباتقوایی همه محل حتی ازروستاهای دیگرهم سرش قسم میخوردن تا که نقشه قتل پیرزن راکشید باتبر واره برقی قطعه قطعه کرد ودرچاه توالت انداختش وسرش رابعد یکهفته به حیاط یکی دیگه برد تا مرد مطمئن شوند این پیرزن کشته شده چون مردم ظن ناپدیدی به اومیزدن وبه همه مشکوک بودن الابه عروس باایمان تاکه ترفندپلیسی قضیه راروشن کرد وبه قتل اعتراف کرد ودردنیامثل بمب صداکرد قابل توجه بعضی ها تقواوایمان خوشبختی نمی اورد ادم وجدان داشته باشه چه بسا ۹۹درصدباایمانان ریاکارنن شعری هست میگه می بخورمنبربسوزان مردم ازاری نکن تمامی مسولان اختلاس گر ایران روپیشونیاشون مهرحک شده مثلا ازخواندن نمازهای زیادی وعبادات زیادیه😂😂😝😂
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام معلوم نیست این خبر چقدر صحت دارد چون در همین مشرق دیدم هم ماحرا رو جور دیگه غی نوشته هم اسمها کلا با هم متفاوت بود
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    بیشتر این مشکلات ناشی از عادت به مشروب و مصرف موادی مثل حشیش و ... است که به دنبال آن روابط و بی بندوباری ها و هر نوع پلیدی دیگر می‌آید. من تازه فهمیده‌ام که چرا خداوند این موارد را منع کرده است. ولی به ما از کودکی درست توضیح ندادند و فقط گفتند گناه است و میروی جهنم! اما گذشته از آن تاثیرش در رفتار و زندگی آدمها وحشتناک است. باید بترسیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس