به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: حاج احمد قدیریان معاون وقت دادستانی مرکز در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است درباره غائله بنی‌صدر در ۱۴ اسفند می‌گوید: اوج خیانت بنی‌صدر برای نزدیک شدن به اهدافش را باید در واقعه ۱۴ اسفند ۵۹ جستجو کرد که به هنگام سخنرانی وی در دانشگاه تهران روی داد. به دنبال ناآرامی‌هایی که با همکاری نهضت آزادی، جبهه ملی و بعضی گروهک‌های معاند در این روز و به هنگام سخنرانی بنی‌صدر شکل گرفت، توطئه‌گران سعی کردند قدم بعدی را برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود بردارند.

اما نامه مورخه ۲۲ اسفند ۵۹ شهید آیت‌الله بهشتی به حضرت امام خمینی و توضیح آنچه اتفاق افتاده بود و برنامه‌های آینده آنان، خیلی مسائل را روشن و به واقع توطئه‌های آنان را عقیم کرد. در این نامه چند نکته قابل توجه است: نگرانی از وضع آینده کشور؛ تشریح برنامه‌های بنی‌صدر، مهندس بازرگان، جبهه ملی، نهضت آزادی و سایر گروهک‌ها برای در دست‌ گرفتن آینده‌ کشور و تحلیل پیرامون قائم‌مقامی آقای منتظری.

نامه‌ای که توطئه‌های بنی‌صدر و ضدانقلاب را عقیم کرد


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    5 1
    درحال حاضردرکشورهم منتظری داریم هم بنی صدر
  • ناصر IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    نامه عجیبی است، البته در مورد مرحوم منتظری تحلیلی ارائه نکرده و نمیدانم مرحوم قدیریان به چه چیزی استناد کرده است، ولی گویا این نامه همین امروز هم مصداق تام و تمام دارد. لطفا همه نامه را بخوانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس