کد خبر 1188893
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
دعوت جمعی از اساتید دانشگاه‌ها از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس قوه قضائیه گفت: باید بازارچه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی ساماندهی شده تا شاهد تبادلات مرزی قانونمند در مرزها باشیم.

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی سردشت اظهار داشت: امروز غرب در جایگاه متهم قرار دارد چرا که سلاح‌های شیمیایی را در اختیار صدام قرار داد تا کردستان عراق و ایران را در معرض گاز خردل قرار دهد.

وی تصریح کرد: امروز حادثه سردشت باید تبدیل به نهضت بر علیه دارندگان و استفاده کنندگان سلاح‌های شیمیایی شود و در این راستا، امروز غربی‌ها مدعی تمدن در مغرب زمین هستند، اما آمادگی پرداخت خسارت به سردشت را نداشته و عذرخواهی هم نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: امروز غرب به نام مدنیت به مردم جهان ظلم می‌کنند در حالی که مدنیت اجازه به خاک و خون کشیدن را به کسی نمی‌دهد.

وی افزود: بی‌تردید نسل فعلی و آینده باید آگاه باشند که غرب به نام تمدن، به توحش در دنیا می‌پردازد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تاکید کرد: در قضیه بمباران شیمیایی سردشت باید دیپلماسی فعالی برقرار باشد که پرده از جنایات دشمن در منطقه بردارد.

وی گفت: حتی دشمن در مسئله تامین نیازهای دارویی نیز ظلم کرده و ایران را نه تنها تحریم کالاهای اساسی می‌کند بلکه به تحریم دارویی نیز دست می‌زنند که کاری غیرانسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه با تاکید بر ساماندهی بازارچه‌های مرزی و فعال‌سازی آن‌ها اظهار داشت: با ساماندهی این بازارچه‌ها شاهد تبادلات مرزی قانونمند خواهیم شد تا مردم نیز به راحتی از طریق آن‌ها ارتزاق کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس