کد خبر 1188700
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
سهام آمریکا سقوط کرد

سهام آمریکا در معاملات دیشب، چهارشنبه (بامداد پنجشنبه به وقت تهران)، تحت تاثیر رشد مجدد سود اوراق خزانه‌داری، سقوط کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آمریکا در معاملات دیشب، چهارشنبه (بامداد پنجشنبه به وقت تهران)، تحت تأثیر رشد مجدد سود اوراق خزانه‌داری، سقوط کردند.

میانگین صنعتی داو جونز ۱۲۱.۴۳ واحد افت کرد و در ۳۱٫۲۷۰.۰۹ واحد بسته شد.

اس‌اندپی ۱.۳۱ درصد سقوط کرد و به ۳٫۸۱۹.۷۲ واحد بازگشت، در حالی که کامپوزیت نزدک با سقوط سنگین ۲.۷۰ درصدی به ۱۲٫۹۹۷.۷۵ واحد بازگشت.

به این ترتیب کامپوزیت نزدک در مسیر ثبت سومین افت متوالی هفتگی خود قرار گرفت که بدترین توالی افت هفتگی آن از ماه سپتامبر تا کنون است.

افت سهام آمریکا پس از آن اتفاق افتاد که سود اوراق خزانه‌داری آمریکا دوباره رشد کرد و به ۱.۴۹ درصد رسید. هفته گذشته سود این اوراق تا رکورد یک ساله ۱.۶ درصد هم بالا رفته بود و باعث سقوط سنگین سهام و بازارهای مالی دیگر شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 2
    ملت شریف ایران_ سهام آمریکا هم سقوط کرده!!! چطور انتظار دارید دارایکم و پالایشی یکم و سهام عدالت و این دولت و دولتیا!!! پائین نیاد؟!!! چرا انتظارات بیخودی دارین؟!!!!...........
  • بدبخته مال باخته. IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    با سهام آمریکا چیکار دارید.سهامداران خودمون توی ایرانو بدبخت و بیچاره کردید به جرات قسم میخورم از همین نقطه که الان شاخص بورس هست بین 30تا40%حتما ریزش خواهد کرد و افت شاخص وسهام پیش روی بورس میباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس