انصار الله: به آمریکا تاکید کردیم تا پایان تجاوز علیه یمن دست از عملیات برنمی‌داریم - کراپ‌شده

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن مذاکره غیرمستقیم این جنبش با آمریکایی‌ها را بی نتیجه خواند و گفت که این جنبش به آمریکا تاکید کرد که تا پایان تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن دست از حملاتش برنمی‌دارد.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن  به جزئیاتی از مذاکره غیرمسقیم میان این جنبش با آمریکایی‌ها اشاره کرد.

البخیتی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: «ما به اطلاع هیات آمریکایی رساندیم که تا تمام شدن تجاوزها علیه یمن به حملات خود ادامه می‌دهیم».

البخیتی تاکید کرد: «ارتباط با آمریکایی‌ها هیچ پیشرفتی حاصل نکرد».

این مقام یمنی بار دیگر تاکید کرد که ارتباطشان با آمریکایی‌ها غیرمستقیم بود و هیچ پیشرفتی نداشت.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه مدعی شد که مقامات آمریکایی و مسئولان دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در «مسقط» پایتخت عمان، گفت‌وگو کرده‌اند.

به گفته این خبرگزاری، مقامات آمریکایی در این نشست از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خواسته‌اند تا عملیات آزادسازی مأرب را متوقف کنند و دولت صنعاء نیز با عربستان سعودی به گفت‌وگو بنشیند.

رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی ادعا کرد که چند مقام عالی‌رتبه این کشور از جمله «تیموتی لیندرکینگ» در تاریخ ۲۶ فوریه (هشت اسفند) در مسقط با مسئولانی از جنبش «حوثی‌ها» دیدار کرده‌اند.

این منابع آمریکایی همچنین مدعی شدند که واشنگتن به دنبال پایان جنگ شش ساله در یمن است. این در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه از تحریم دو فرمانده جنبش انصارالله یمن خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    5 1
    درود بر انصار الله
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    جنگ یمن بدون آزادی مارب و پیشروی به سوی سواحل تعز امکان پذیر نیست و عربستان تسلیم شکست نمی شود پس هرچه زودتر باید شهر مارب را آزاد نمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس