کد خبر 1188567
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
واکنش کاخ سفید به حمله امروز به عین الاسد

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره واکنش احتمالی آمریکا به حمله راکتی اخیر به پایگاه عین‌ الاسد اظهار داشت: ما همچنان در حال ارزیابی اثرات [خسارات و تلفات] این حمله و تشخیص دقیق عاملان آن هستیم.

به گزارش مشرق، «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: «همان‌طور که می‌دانید ما اخیراً با یک حمله سنجیده، متناسب و هماهنگ شده با مراجع قانونی به حملات راکتی به نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف واکنش نشان دادیم. این الگوی کاری ما در آینده خواهد بود. وقتی ارزیابی‌های ما کامل شود، قطعاً در زمان مناسب اقدام خواهیم کرد. رئیس‌جمهور در جریان اوضاع قرار گرفته است.»

بیشتر بخوانید:

«عین الاسد» با ۱۰ راکت کاتیوشا هدف قرار گرفت

سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد: «واکنش عجولانه و بدون اطلاعات کافی به معنای بازی کردن در زمین دشمنان خواهد بود و ما چنین کاری را انجام نخواهیم داد.»

ساعاتی پیش «جان کربی» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر حمله راکتی به پایگاه عین الاسد مدعی شد که در جریان این حمله تنها یک پیمانکار بر اثر حمله قلبی جان باخته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    12 2
    بیشتر مردن نمیگن. بی پدرهای کلاه بردار
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      9 2
      با ده تا راکت چندتا کشته و زخمی دادن بعد می گن با ۱۳ تا موشک کشته ندادیم! باشه بابا بتمن و مرد عنکوبتی همه رو رو هوا زدن!
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    8 3
    شاید یک کم سر و صدا کنید اما در کل هیچ شکری نمیتوانید بخورید. زمانش که برسه میزنیم تو سرتون اول ضربه مغزی بشوید بعد عربده کشان صدای سگ بدهید. بی همه چیزهای بی وجود. میزنیم حق ندارید پاسخ بدهید ، پاسخ بدهید بدتر میزنیم.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    6 3
    تیتر زدین هشت نفر توو سوئد با یه چاقو زخمی شدن، بعد آمریکا اعلام کرده با اصابت دقیق ۱۰ راکت فقط یه نفر به خاطر حمله قلبی به درک واصل شده، یعنی خیلی دلم میخواد بدونم کسایی که اراجیف رسانه های آمریکایی هارو باور میکنن چه اُسکلایی هستن
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    مرگ برامریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس