کد خبر 1188445
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
چرا پالایشی یکم را در پرتفو نمی‌بینیم؟

قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه ۹۹، با احتساب ۲.۹۵ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۸۲ هزار و ۹۸۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، واحدهای پالایش یکم ۹۹ بعد از دو روز مثبت، امروز ۱۳ اسفند ماه نیز در بازه منفی معامله شد و ۲.۹۵ درصد کاهش قیمت مواجه شدند و در مجموع تاکنون حدود ۱۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۳اسفند ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۱.۸۳ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۳۲ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۸ درصد منفی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۹ درصد افت امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱۳ اسفند ماه ۹۹

امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۹۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۰۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۳‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس