رفتارهای پرحاشیه یک کاندیدای حاشیه‌دار در انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی/ آن مرد با تتو آمد!

انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری قرار است شنبه شانزدهم اسفندماه برگزار شود.

سرویس ورزش مشرق - بعد از یکسال بلاتکلیفی در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و حضور سه سرپرست در این فدراسیون قرار است شنبه شانزدهم اسفندماه انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شود.

جواد برات، عزیزه تراز، محمد فراهانی، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان نامزدهای حضور در این انتخابات هستند. اما نکته جالب توجه این است که در بین این کسانی که قرار است رئیس فدراسیون انتخاب شوند، کاندیدایی وجود دارد که دارای پرونده باز قضایی است و صلاحیتش هم تا دقیقه 90 تائید نشده بود و معلوم نیست که با فشار چه نهاد دولتی توانسته راهی این کارزار شود. وی که با اظهارنظرهای نامتعارفش تاثیر بسزایی در ایجاد حاشیه‌های مختلف ورزشی داشت، به دنبال این است که تا پایان عمر دولت دوازدهم، پستی در امر ورزش داشته باشد. پستی که شاید راه فرار وی برای عدم پاسخگویی به کارهایی باشد که سرانجام خوبی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

اخبار تکان دهنده از تخلف در فدراسیون اتومبیلرانی

اما یک کاندیدای دیگری هم هست که در گذشته در این فدراسیون صاحب منصبی بوده و حرف‌ و حدیث‌های فراوانی در مورد عملکردش وجود دارد. وی که اقبالی برای رسیدن به صندلی ریاست ندارد به دنبال این است که از این کارزار برای خود اندک آبرویی دست‌وپا کند و بتواند در فدراسیون به جایگاه گذشته خود بازگردد. جای سوال دارد که نهادهای نظارتی چگونه صلاحیت فردی را که خالکوبی‌ در بدن خود دارد و پرونده‌های بسیاری در دوران مدیریتش در فدراسیون وجود دارد تائید کرده است. فکر کنم وی جزو اولین و شاید آخرین کاندیدایی باشد که با «تتو» وارد میدان رقابت شده است و به دنبال رای است.

تمامی این اتفاقات در حالی در این فدراسیون روی داده است که باید پرسید چرا نهادهای ذی‌صلاح به پرونده این دو نامزد انتخابات ورود نکرده‌ است؟ چرا وزارت ورزش به عنوان بالاترین رکن ورزش چرا بستری را آماده کرده که دو کاندیدای معلوم‌الحال با کلی مشکلاتی که در گذشته در ورزش ایجاد کرده‌اند راهی این کارزار شوند و شان انتخابات را پایین بیاورند.

امید است در این چند روزه وزارت ورزش از این رخوت بیرون بیاید و بستری را فراهم کند تا از ورود افراد پرحاشیه و مسئله‌ساز به این ورزش که خواستگاه و مخاطبان زیادی دارد جلوگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 1
    اینهم اضافه کنید به تمامی شرایط نداشتن خالکوبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس