FATF نمایه

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: عضویت در FATF زمینه را برای سیطره استکبا ر بر امور داخلی کشور به ویژه در مسائل اقتصادی فراهم می‌آورد و نه تنها باعث گشایش نخواهد شد بلکه شرایط را سخت‌تر نیز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، گفت: عضویت در FATF لکه ننگی بر تارک سیاسی کشور خواهد بود و نباید اجازه داد چنین چیزی محقق شود.

بیشتر بخوانید:

چرا FATF نباید تصویب شود؟

وی افزود: عضویت ما در FATF باعث سیطره استکبار و در رأس آن آمریکا بر امور داخلی کشور به ویژه در امور اقتصادی خواهد شد و عضویت ما در این کنوانسیون‌ها نه تنها گشایشی ایجاد نخواهد کرد بلکه شرایط ما را بیش از پیش سخت‌تر می‌کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:  FATF به نام شفافیت به دنبال سلطه بر امور اقتصادی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای مستقل است و سعی دارد تا ضمن گسترش سلطه و سیطره خود کشورهای آزادی‌خواه را از این طریق تحت کنترل خود قرار دهد.

ببینید:

فیلم/ آدرس‌های غلط حامیان FATF

نیک‌بین خاطرنشان کرد: سردمداران  FATF حامی اصلی گروه‌های اصلی تروریستی هستند پس در نتیجه می‌توان دریافت که هدف اصلی  FATF مبارزه با تروریسم نیست بلکه به نام مبارزه با تروریسم به دنبال کنترل کشورهای آزادی‌خواه است.

وی افزود: ما بیش از ۴۲ سال با تحریم مقابله و کشورمان را در این شرایط اداره کردیم؛ اگرچه تحریم سختی‌هایی برای ما ایجاد کرد اما باید بدانیم عضویت ما در   FATFباعث گشایش اقتصادی برای ما نخواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: باید بدانیم که عضویت در FATF نه تنها گشایشی نخواهد داشت بلکه سفره ما را کوچک‌تر و عرصه را بر ما تنگ‌تر خواهد کرد و ما بیش از پیش در فشار و مضیقه قرار خواهیم گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    پس چرا را این همه لفتش می دهید خوب رد کنید دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس