کد خبر 1187811
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

سینک های ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه هستند که در طول روز بار های زیادی از آنها در راستای شستن ظروف مختلف، میوه ها و سبزیات و حتی دست های خود استفاده می کنیم. سینک ها یکی از بخش های آشپزخانه هستند که هم کارایی بسیار زیادی دارند و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. 

جدیدترین مدل سینک تک لگن و دو لگن در سیلور یراق

در واقع سینک های ظرفشویی یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه در چشم خانم های خانه هستند و شاید باورتان نشود ولی، سینک ها بعد از کابینت کار شده در آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی آشپزخانه را  دارند و برای آشپزخانه شما، بسیار مهم هستند. اما چه چیز هایی در زیبایی و جذابیت سینک شما اهمیت دارند؟

عوامل موثر در زیبایی سینک ظرفشویی

یکی از مهم ترین عوامل که در زیبایی سینک ظرفشویی شما، بسیار تاثیر گذار است، متریال و طرح آن است. سینک های ظرفشویی مختلف با طرح های بسیار جالب و جذابی طراحی می شوند که در زیبایی سینک و در نهایت جذابیت آشپزخانه شما، بسیار تاثیر گذار است.

عامل دوم که در زیبایی سینک آشپزخانه شما مهم است؛ شکل ظاهری سینک است. همانطور که می دانید، سینک های ظرفشویی سه نوع روکار، توکار و زیرکار دارند که به ترتیب، سینک های زیرکار، ظریف تر از توکار و سینک های توکار نیز ظریف تر از سینک های روکار هستند و این در زیبایی و جذابیت سینک تاثیر بسیار زیاد دارد.

اما نکته آخر و بسیار مهم در جذابیت آشپزخانه و سینک ظرفشویی شما، ابعاد سینک و تناسب اندازه های آن با اندازه های آشپزخانه است. سینک های ظرفشویی در سه نوع تک لگن، دو لگن و چند لگن تولید می شوند و سینک های تک لگن معمولا با ابعاد کمتری تولید می شوند و تعداد لگن ها که بالاتر می رود، ابعاد نیز بزرگتر می شود. شما باید دقت کنید که سینک مورد نظرتان با ابعاد آشپزخانه تان تناسب داشته باشد.

سینک ظرفشویی تک لگن

برخی از سینک های ظرفشویی برای اینکه کوچک تر باشند و قیمت مناسب تری نیز داشته باشند، به صورت تک لگن طراحی و تولید می شوند و شما می توانید از آنها را برای منزل خود خریداری کنید. گاهی اوقات که آشپزخانه شما کوچک است و اگر یک سینک ظرفشویی بزرگ یا دو لگن نصب کنید، سینک ممکن است که فضای آشپزخانه را از شما بگیرد، بهتر است که از سینک های ظرفشویی تک لگن استفاده کنید. سینک های تک لگن همچنین در آشپزخانه های پشتی یا مطبخ ها کاربرد فراوانی دارند.

همانطور که گفتیم بعضی اوقات، آشپزخانه کوچک است یا ممکن است که شما نیاز به کابینت بیشتری دارید. در این شرایط است که شما باید یک سینک ظرفشویی تک لگن برای منزل خود خریداری کنید. همانطور که می دانید سینک های ظرفشویی، از نظر تعداد لگن به سه دسته سینک های تک لگن، سینک های دو لگن و سینک های چند لگن تقسیم می شوند. در شرایط بالا یک سینک تک لگن با کیفیت و ظریف می تواند بهترین انتخاب شما برای سینک ظرفشویی آشپزخانه شما باشد.

از سینک های تک لگن مختلف در آشپزخانه های کوچک، مطبخ ها یا آشپز خانه های پشتی و در آشپزخانه هایی که افراد به کابینت بیشتر احتیاج دارند استفاده می شود. باید به این نکته دقت داشته باشید که کار با سینک های تک لگن نیز کمی ساده تر از سینک های دولگن یا چند لگن است.

سینک های ظرفشویی دو لگن

سینک های دو لگن یا دولگنه، یکی از رایج ترین انواع سینک از نظر تعداد لگن هستند و از آنجایی که بسیار رایج هستند و بیشتر سینک هایی که می بینیم، دو لگن می باشند، از دسته سینک های چند لگن جدا شده اند. سینک های دو لگن حالت و ابعاد معمولی سینک ظرفشویی است و همه ما حتما یک بار این سینک ها را دیده ایم.

سینک دو لگنسینک ظرفشویی یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که هم کاربرد های بسیار در آشپزخانه دارند و هم در زیبا تر شدن آشپزخانه نفش بسیار مهمی دارند. یک سینک ظرفشویی زیبا می تواند آشپزخانه شما را تا چند برابر جذاب تر کند و منزل شما را نیز شیک تر کند. اما اگر سینک های معمولی برای آشپزخانه ما کمی بزرگ بودند، چکار کنیم؟

بعضی اوقات، آشپزخانه بزرگ است یا ممکن است که شما تمامی فاکتور های آشپزخانه خوب را داشته باشید. در این شرایط است که شما باید یک سینک دو لگن برای منزل خود خریداری کنید. سینک های ظرفشویی، از نظر تعداد لگن به سه دسته سینک های تک لگن ، سینک های دو لگن و سینک های چند لگن تقسیم می شوند. در شرایط بالا یک سینک دو لگن با کیفیت و ظریف می تواند بهترین انتخاب شما برای سینک ظرفشویی آشپزخانه شما باشد.

از سینک های دو لگن مختلف در آشپزخانه های بزرگ در آشپزخانه هایی که افراد کابینت بیشتر احتیاج ندارند استفاده می شود. باید به این نکته دقت داشته باشید که کار با سینک های دو لگن نیز کمی سخت می باشد به نسبت به نصب سینک تک لگن، سینک دو لگن کمی سخت تر تمیز می شود و سخت تر نصب می شود برای وصل کردن سینک توکار باید از نصاب حرفه ای بخواهید تا برای شما سینک شما را به صورت حرفه ای نصب کند.  جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت انواع سینک ظرفشویی تک لگن و دولگن کلیک کنید : https://silveryaragh.com/kitchen-sink

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید مدل های سینک های تک لگن و دو لگن

سینک های ظرفشویی تک لگن و دو لگن، نزدیک به 90% سینک های بازار را تشکیل می دهند و اغلب سینک ها در صنعت تولید سینک های ظرفشویی به این شکل است. سینک های ظرفشویی غالبا به صورت دو لگن و بعد از آن به صورت تک لگن تولید می شوند. معمولا سینک های ظرفشویی سه یا چند لگن به صورت سفارشی تولید می شوند و از اول کسی این سینک ها را طراحی و تولید نمی کند.

سیلور یراق یکی از کامل ترین و بهترین فروشندگان سینک های ظرفشویی در ایران است که با 15 سال سابقه و. تجربه یکی از قدیمی ها نیز به حساب می آید. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از بهترین و کامل ترین مراجع خرید اینترنتی سینک ظرفشویی است که شما می توانید انواع سینک ظرفشویی تک لگن و سینک ظرفشویی دو لگن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در آن خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سینک های ظرفشویی مختلف و همچنین کسب اطلاعات درباره فروشگاه اینترنتی سیلور یراق، می توانید به آدرس «https://silveryaragh.com/» مراجعه کنید و پس از بررسی و مقایسه انواع سینک های مختلف، سینک ظرفشویی مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید. شما همچنین می توانید از طریق کانال های زیر با سیلور یراق در ارتباط باشید.

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: 02144487023

آدرس: اشرفی اصفهانی ، باغ فیض ، خیابان ناطق نوری ، پلاک 179


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس