کد خبر 1187430
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه‌گذاری توسعه ملی و سیمان غرب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و پتروشیمی غدیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳هزار و ۹۴۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۱هزار و ۶۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از  ۴میلیارد و ۱۹۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵هزار و ۴۹۴میلیارد تومان در ۷۴۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان کار قرمز بورس؛ افت ۳هزار واحدی شاخص

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه‌گذاری توسعه ملی و سیمان غرب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، صنعتی بهشهر و سرمایه‌گذاری البرز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۶۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۹۲۲میلیارد تومان در ۵۳۶هزار نوبت، آیفکس ۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۲۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، پتروشیمی غدیر و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، نفت ایرانول و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس