توضیح ایکاردی درباره عکس نگران‌کننده‌اش در فضای مجازی و واکنش منفی هواداران

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال PSG با انتشار یک عکس از خودش در فضای مجازی طرفداران خود و تیمش را نگران کرد.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک عکس از خودش در اینستاگرام، طرفداران خود و هواداران پاری‌سن‌ژرمن را ترساند.

این عکس ایکاردی که روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی پخش شد هیچ توضیحی نداشت و او را در حالی که ماسک اکسیژن روی دهانش دیده می‌شد، نشان می‌داد. بعد از انتشار این عکس بسیاری از هواداران بابت ابتلای این مهاجم آرژانتینی به یک بیماری نگران شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز با ارسال پیام‌هایی جویای احوال او شدند و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

اما توضیح ایکاردی درباره استفاده‌اش از ماسک اکسیژن واکنش متفاوتی از سوی هواداران به همراه داشت و بعضی از آنها را خشمگین و برخی دیگر را مجاب به انتقاد از بازیکن سابق اینتر کرد.

مائورو امانوئل ایکاردی , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

ایکاردی در صفحه شخصی خود درباره دلیل استفاده از ماسک اکسیژن اینگونه توضیح داد: «در جواب تمام آنهایی که از من می‌پرسند چرا ماسک اکسیژن زده بودم، باید بگویم که این بخشی از یک فرآیند ریکاوری است که من در خانه‌ام انجام می‌دهم. من از ماسک اکسیژن برای جلوگیری از مصدومیت و ریکاوری سریعتر پس از بازی‌ها و جلسات تمرینی استفاده می‌کنم. من اکسیژن خالص را با فشاری سه برابر فشار جو تنفس می‌کنم».

بعد از انتشار این پیام، گروه زیادی از کاربران فضای مجازی از ایکاردی به خاطر انتشار تصویر نخست بدون هیچ توضیحی و ماهیت نگران‌کننده آن انتقاد کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس