کد خبر 1186477
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
پرسپولیس - سایپا بدون ترابی؟

با وجود اینکه سرخ‌ها امیدوار بودند طی یکی از روزهای هفته گذشته پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود و بتوانند قراردادهای جدیدی را که می‌بندند بدون دغدغه به ثبت برسانند اما این اتفاق هنوز میسر نشده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها با وجود باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی هنوز نتوانسته‌اند به غیر از مهدی ترابی که در زمان نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان قطر به این باشگاه ملحق شد، گزینه جدیدی را به خدمت بگیرند و سرخپوش‌شدن نفراتی مثل شهریار مغانلو و علی نعمتی هم هر روز ابعاد تازه‌تر و پیچیده‌تری پیدا می‌کند و مشخص نیست که درنهایت مدیران سرخ می‌توانند لباس قرمز بر تن آنها کنند یا اینکه باید شاهد حضور گزینه‌های دیگری در این تیم باشیم.

البته مربیان پرسپولیس این روزها تلاش می‌کنند کمتر مصاحبه و درخصوص استخدام نفرات جدید هم کمتر اظهارنظر کنند تا با این اقدام فشار کمتری روی دوش مدیران باشگاه باشد و آنها بتوانند در آرامش کامل مذاکرات با نفرات موردنظر را پیش ببرند و درنهایت بهترین نتیجه را در جذب بازیکن از خود برجای بگذارند.

هرچند حتی اگر سرخ‌ها بازیکنان دیگری را به خدمت گرفته بودند هم نمی‌توانستند فعلا از این نفرات استفاده کنند و دلیل مهم آن هم بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه به‌دلیل شکایت ماریو بودیمیر است که با وجود وعده‌های مدیران باشگاه، همچنان بسته است و نمی‌توان زمان دقیقی هم برای حل این مشکل در نظر گرفت.

بخش پایانی بدهی به حساب ماریو ننشسته

با وجود اینکه سرخ‌ها امیدوار بودند طی یکی از روزهای هفته گذشته پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان باز شود و بتوانند قراردادهای جدیدی را که می‌بندند بدون دغدغه به ثبت برسانند اما این اتفاق هنوز میسر نشده و مشخص نیست که چه زمانی قرار است این امر میسر شود.

بیشتر بخوانید:

مشکل گلزنی پرسپولیس حل می‌شود

مدیران پرسپولیس که روی قول وکیل بودیمیر حساب کرده و تصور می‌کردند با پرداخت اصل مبلغ بدهی می‌توانند روی باز شدن پنجره‌شان حساب کنند تا دیرکرد سالیانه پولش را در فرصت مناسب‌تری بپردازند، با تغییر نظر وکیل این بازیکن مجبور شدند بخش پایانی این پول را که مربوط به دیرکرد سالیانه پولش می‌شود نیز به حسابش واریز کنند و منتظر باز شدن پنجره‌شان بمانند.

البته ظاهرا تا دیروز این پول به حساب بودیمیر ننشسته بود و با این اوصاف و با توجه به تعطیلات امروز و فردای فیفا، حتی اگر این پول در این ۲روز هم به حساب این مهاجم کروات بنشیند، کار برای سرخ‌ها سخت می‌شود و ممکن است آنها پیش از دیدار با سایپا نتوانند روی باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان حساب کنند و این به این معناست که مهدی ترابی نمی‌تواند برابر تیم اسبق خود به میدان برود.

 خودنمایی فدراسیون در آستانه انتخابات؟

یکی از معضلات جدیدی که پرسپولیسی‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در میان تمام بدهی‌هایشان، مشکلات باشگاه را دوچندان کرده مربوط به شکایت شایان مصلح و سوشا مکانی از سرخ‌هاست که حالا قرمزپوشان پایتخت را مجاب کرده حدود یک‌میلیارد و 300میلیون به این ۲بازیکن پرداخت کرده و از مشکلات و اقدامات بعدی جلوگیری کنند.

با توجه به احکام صادرشده به‌نظر می‌رسید حتی اگر فیفا پنحره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را باز کند، آنها به‌دلیل بدهی به این ۲ بازیکن نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را تا زمان تسویه کامل با این ۲بازیکن به ثبت برسانند اما ظاهرا قوانین داخلی حاکم بر فوتبال تا آن اندازه قدرت ندارد که بتواند سرخ‌ها را از جذب نفرات جدید بازدارد.

در این خصوص از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد حکمی که رسانه‌ای شده ابلاغ حکم است و هنوز این حکم به حالت اجرایی درنیامده است. ضمن اینکه حتی اگر این حکم اجرایی شود، بازهم آنها می‌توانند با استناد به اینکه قصد توافق با نفرات مورد شکایت را دارند، حکم را از حالت اجرایی به حالت تعلیق دربیاورند تا مشکلی برای ثبت قراردادهای موجود وجود نداشته باشد.

البته برخی پرسپولیسی‌ها معتقدند احکام صادره ازسوی فدراسیون در طول مدت زمان کوتاه برای خودنمایی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال است وگرنه دلیلی ندارد حکم سوشا مکانی که مربوط به لیگ پانزدهم است هم‌زمان با حکم مصلح که برای ۶ماه قبل است صادر شود. البته سرخ‌ها معتقدند این مدل رای صادر کردن‌ها فقط برای پرسپولیس نیست و تقریبا تمام تیم‌های لیگ برتر با باران صدور حکم علیه خودشان مواجه هستند ولی درنهایت هیچ‌کدام از این احکام اجرا نمی‌شود!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس