هیچ کشوری جرأت تعرض و طمع به خاک ایران را ندارد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت اقتدار ملی و توان نیروهای مسلح، هیچ کشوری جرأت تعرض و طمع به خاک ایران را ندارد.

به گزارش مشرق،  سردار «حسین دقیقی» شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام که در بارگاه امامزاده حضرت اسحاق ابن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، گفت: شهرستان ساوه یکی از دژهای مهم انقلاب اسلامی است و مردم ولایت مدار این شهر، شهدای بسیاری را تقدیم حراست از نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه شهید بیمه‌گر ملت است، گفت: امروز هیچ کشوری جرات نگاه چپ نظامی به ایران ندارد زیرا ایثارگران، شهدا و جانبازان تدوام انقلاب را تضمین کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظامی جهان دشمن اول انقلاب و نظام ما است اما اقتدار ملت اجازه حرکتی از سوی دشمنان را نمی‌دهد و دشمن به کلی گزینه جنگ نظامی را کنار گذاشته است و جنگ فرهنگی و اقتصادی را در برنامه دارد.

دقیقی عنوان کرد: بازدارندگی دشمن در چند محور مدنظر است؛ موضوع نخست عدم برآورد دشمن از شدت عکس‌العمل ایران در حالی که هزاران موشک آماده پرتاب است.

وی افزود: امروز دشمن اگر آغازگر جنگ باشد نمی‌تواند پایان جنگ و میزان تلفات را پیش‌بینی کند زیرا ملت انقلابی ایران همچون همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: امنیت ملی چندین پایه اساسی دارد که در ایران اسلامی  مردم و در صف مقدم شهدا جزو مهمترین ارکان انقلاب به شمار می‌روند.

هیچ کشوری جرأت تعرض و طمع به خاک ایران را ندارد

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز از پایه‌های اصلی امنیت ملی است و با تکیه بر اقتدار مدیریتی و رهبری ایشان، نقشه شوم ترامپ برای اجرای طرح مهار ایران عملی نشد.

دقیقی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با قدرت از وقوع چندین جنگ بزرگ جلوگیری کرد، گفت: نقشه معامله قرن نقش بر آب شد اما دشمن همواره درصدد برهم زدن محاسبات عقلانی است تا جوانان را نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت کند.

به گفته او، فرهنگ شهادت راه نجات ملت ایران است و نسل‌های آینده پای آرمان‌های شهدا ایستادند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امروز مسائل اقتصادی اعم از بیکاری و تورم در کشور مشکلات جدی به وجود آورده در حالی که بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی و داخلی است.

دقیقی، خانه هر ایرانی را یک پایگاه ضد آمریکایی دانست و گفت: تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی و فساد اخلاقی از برنامه‌های دشمن است اما ایران به عنوان الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی مطرح بوده و حضرت زینب (س) به عنوان مکتب انسان سازی برای تمام عصرها الگوی این نظام است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مغز پویا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 2
    به اقتصاد چی ؟
  • US ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 4
    دشمن با رجزخواندن نمی ترسد بلکه با عمل و انتقام می ترسد. هنوز در انتظار انتقام خون شهید فخری زاده هستیم.
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 6
    بیایید واقع بین باشیم اگر به ما حمله اتمی بوسیله امریکا برای تسلیم سازی ما شد،ماچھ میتوانیم بکنیم .چرا ما نباید سلاح بازداردھ برای حفظ جان مردممان دربرابر ایالات متحده داشته باشیم.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      2 4
      ما سلاح لیزری داریم
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      1 2
      چه ربطی داشت؟
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      کی گفته همه چی هسته ای هست؟ به قول شهید کاظمی یک لحظه به خود نگویید آمریکا بمب میزند آمریکا غلط کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس