آمریکا حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با توجه به رویدادهایی در آمریکا تصریح کرد: واشنگتن حق حرف زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز جمعه با تأکید بر نقض حقوق شهروندان آمریکایی توسط واشنگتن اعلام کرد: آمریکا حق حرف زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را از دست داده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره گفت: همه اینها در کشوری اتفاق افتاده است که عادت دارد خودش را به عنوان فانوس دموکراسی در جهان معرفی کند و از همه می‌خواهد که در برابر آنچه که اعتراضات مسالمت آمیز می‌خواند، رویکرد انسان دوستانه داشته باشند.

«ماریا زاخارووا» در ادامه اضافه کرد: این فانوس دموکراسی نیست؛ بلکه لنگر دموکراسی است. دولت جدید آمریکا باید در درجه اول به شهروندان خود توجه کند و از رویکرد دوگانه در خانه و نصحیت های حقوق بشری در دیگر کشورها در خارج دست بردارد. در شرایط کنونی آمریکا دارای وجهه اخلاقی برای سخنرانی های بی‌پایان خود علیه دیگران در زمینه آزادی و حقوق بشر نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا به معترضان و مشارکت کنندگان در حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره این کشور برچسب تروریست های داخلی زده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 0
    آفرین کاش بعضی ها یاد بگیرند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس