مسوولان محلی: برگزاری عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم و شکایت می‌‌کنیم - کراپ‌شده

انتشار تصاویری از برگزاری عروسی دسته جمعی ۲۲ جوان با جمعیتی بیش از ۳۰۰ نفر در شهر سوزای قشم واکنش فعالان فضای مجازی این جزیره و دغدغه‌مندان حوزه بهداشت و درمان را برانگیخته‌ است.

به گزارش مشرق، ظهر امروز انتشار تصاویری از تجمع گسترده مردم شهر سوزا در یک عروسی دسته جمعی حاشیه‌ساز شد.

در همین راستا به منظور پیگیری مسئله طی تماس تلفنی با علیرضا نصری فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان قشم موضوع را پیگیری کرده که مقرر شد رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پاسخگوی سوالات باشد.

مسوولان محلی: برگزاری عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم و شکایت می‌کنیم

دکتر حمیدرضا بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: تجمع شکل گرفته در شهر سوزا کاملا غیرقانونی است.

وی افزود: علاوه بر اعلام مکرر ممنوعیت‌های کرونایی بویژه برگزاری تجمعات، ستاد کرونای ویژه‌ای در خصوص این عروسی در شهر سوزا برگزار و ممنوعیت برگزاری به مسوولان مربوطه اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اظهار داشت: سیاست‌های ستاد کرونا کاملا شفاف است و قطعا از بانیان این تجمع به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

مسوولان محلی: برگزاری عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم و شکایت می‌کنیم

در همین راستا با 2 تن از مسوولان محلی شهر سوزا به گفت‌وگو پرداختیم که شیخ احمد سلامی‌سوزائی امام جمعه اهل سنت سوزا و ابراهیم ملاحی رئیس شورای شهر سوزا بر ارائه مجوز برگزاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت لفظی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح داشتند.

ملاحی تصریح کرد: این مراسم به منظور جلوگیری از تشکیل 22 عروسی جداگانه در چندین شب، به صورت دسته جمعی و در فضای باز برگزار شده است که در اوج تجمع مراسم حدود 200 الی 300 نفر با استفاده از ماسک در آن حضور داشته‌اند و متاسفانه تنها تصاویر لحاظاتی خاص از مراسم منتشر شده است.

وی عنوان کرد: تعطیلی مطلق مراسم عروسی در نگاه جامعه ممکن نیست و باید تدابیری برای برگزاری اینکونه مراسم در چارچوب شیوه‌نامه‌ها اندیشیده شود.

انتظار است ستاد کرونای شهرستان قشم با پیگیری دقیق موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق نتیجه به شهروندان، همچنان استوار در راستای رسالت خود گام بردارد.

مسوولان محلی: برگزاری عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم و شکایت می‌کنیم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    7 4
    بگیر و ببند تا کی؟ دست از لجاجت و دشمنی با طب اسلامی بردارید.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 3
    عروسی/ چشنواره/کنسرت /عزا /نماز جمعه ها/مداحی / نوحه خوانی همه باعث گسترش ویروس است0
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      پس با کرونا بمیرن بهتره تا اینجور زندگی کنن
  • محمدی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 0
    الکی مینویسند با رعایت پروتکل های بهداشتی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 1
    چی بگیم من یه سال بجز خرید هیچ جایی نمیرم..عده ای رعایت می کنند عده ای خواب مرگ اند چطور حالیشون کنیم ..یه جفت ماسک میزنم برای "خرید بازار" وحشت دارم وارد بازاربشم--
  • DE ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    اقای رئیس شورای شهر قشم این چه منطقیه ؟ چرا به پروتکل وزارت بهداشت اعتنایی نمی کنید؟ وقتی نصف مردم قشم دچار مرگ و میر شدند میخوای بعدش چکار کنی؟ حتما مراسم تدفین دسته جمعی رو مجاز میفرمائید تا نصف دیگه مردم قشم با این شیوه دچار مرگ و میر کامل بشن!شما دیگه چطور رئیس شورای شهری هستی که توجه ای به حفظ جان مردم جزیره نداری! مگه مطلع نیستی که تجمع به هر شکلی با این کروناهای جورواجور مرگ اوره؟ دسته ای از جوانان نادان المانی با برگزاری جشن و پارتی در همین ماههای گذشته باعث شدند که روزانه عامل مرگ و میر 1000 نفر به بالا بشن و روزانه 25000 بیماری کرونایی تولید بشه و ظرفیت بیمارستان ها اضطراری ودچار زنگ خطر بشه. این عملیات ادم کشی بدست یکدسته خوش گذران احمق بباراومد. اینا درس عبرته.
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    مراسمهای عروسی بصورت هزینه بر موجود یک سنت زشت و ناپسندی است که نیازمند دگرگونی است - یک مراسم مختصر در محلهای مخصوصی که خطبه عقد خوانده شود و عروس و داماد بروند پی زندگی خودشان - معنی سنت تجمع هزار نفری و.. عبث است -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس