کد خبر 1185944
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
ممنوعیت

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس آمادگی خود را برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، اظهار کرد: در یک سال اخیر، شاهد اعمال برخی محدودیت‌های ترددی در کشور هستیم که بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شهرهای ممنوعه برای مسافرت

وی افزود: تصمیم گیری‌های این ستاد، بر اساس روند افزایش یا کاهش تعداد مبتلایان متغییر است، بنابراین برای اعمال محدودیت ها، باید چندین معیار را در نظر گرفت و شرایط را سنجید.

با شیوع همه گیری ویروس کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی بنابر دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های ترددی ایجاد کرد. این محدودیت‌ها در دو گروه ثابت و متغییر دست بندی می‌شوند.

محدودیت‌های ثابت شامل محدودیت ترددی شبانه از ساعت ۹ شب الی ۳ صبح هستند که در تمامی شهرها اجرا می‌شود. اما محدودیت‌های ترددی متغییر، با توجه به رنگ شهر مورد نظر تعیین و در آن‌ها ورود با پلاک غیربومی و خروج با پلاک بومی ممنوع است.

حال با توجه به اینکه به تعطیلات عید نوروز نزدیک می‌شویم، سوال اینجاست که محدودیت‌های ترددی برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری اعمال می‌شود؟


این مقام انتظامی درباره اعمل محدودیت در ایام عید ادامه داد: هنوز مشخص نیست برای تعطیلات عید، محدودیت‌های ترددی در کشور افزایش یابد یا کاهش و این امر باید توسط ستاد اعلام شود.

سرهنگ جهانی بیان کرد: پلیس طرح‌های مختلفی را برای شرایط‌های متفاوت، برنامه ریزی کرده و برای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، آمادگی خود را اعلام کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: ما از مردم درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری بپرهزیند تا با اعمال محدودیت‌های بیشتر، برای کنترل بیماری مواجه نشویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    30 0
    ببخشید اگر با ماشین شخصی به مسافرت بروند هیچ مشکل ندارد ولی با وسایل نقلیه مثل اتوبوس وقطار بیشتر ملت بیمار می شوند هنوز پی به این موضوع نبردید.یک کمی فکر کنید.
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      0 0
      خوب دیگه حتمن نفهمن پس انشاالله بفهمن
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    این که کرونا همه جاست ممنوعیت برای چی دیگه مردم مشکل روانی گرفتند از بس محدودیت آگه رعایت کنند که مشکل پیش نمیاد
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    این که کرونا همه جاست ممنوعیت برای چی دیگه مردم مشکل روانی گرفتند از بس محدودیت آگه رعایت کنند که مشکل پیش نمیاد
  • حسن IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    با هواپیما و ترن و اتوبوس مشکلی نیست کسی هم کرونا نمیگیره فقط با وسایل شخصی و در ساعت ۹شب تا ۴ صبح واگیری کرونا فعال میشود
  • محمدرضا IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    6 0
    واقعاً باید از مسافرت هایی که با وسائل نقلیه عمومی انجام می‌شود جلوگیری کرد زیرا در یک اتوبوس به تعداد مسافرین ان احتمال وجود بیمار بیشتر است و شیوع ان نیز گسترده تر و غیرقابل کنترل میباشد اما خودروهای شخصی که همراه خانواده انجام می‌شود درصورت رعایت موارد شخصی امکان ابتلا یا انتقال ویروس بمراتب کمتر از وسایل نقلیه عمومی است، اما متأسّفانه این امر مهم نادیده گرفته شده است.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    موندم چرا سفر با ماشین ممنوعه ولی با هواپیما قطار اتوبوس آزاده. مگه خودروهای سواری ناقل ویروسند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    بابا ولمون کنید توروخدا پوسیدم خبر مرگمون بذارید ی مسافرت بریم دیوونه شدیم
  • حسین جعفری IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام. اگر کمی فکر کنید مسافرت با اتوبوس و قطار. بسیار خطرناک تر از مسافرت با خودروی شخصی هست. متاسفانه بعضی ها هنوز اینو نفهمیدن. بنشینید کمی فکر کنید
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    با ماشین شخصی هرجا که بخوای اتراق میکنی، ولی اتوبوس مبدا ومقصد دارد، خودت یه کم فکر کن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    دکان کرونا فقط در ایران شعبه دیگری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس