حزب الله لبنان

گروه مسلح ناشناسی به منزل یکی از نمایندگان حزب الله در پارلمان لبنان در اطراف شهر «الهرمل» حمله راکتی کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، یک گروه مسلح ناشناس به منزل «ایهاب حماده» یکی از نمایندگان پارلمان لبنان از جنبش حزب الله واقع در اطراف شهر الهرمل راکت شلیک کرد.

این خبرگزاری افزود: همزمان با شلیک یک راکت به منزل ایهاب حماده در محله «التل» در اطراف شهر «الهرمل» از سوی یک گروه مسلح ناشناس تیراندازی نیز انجام شده، اما این حمله کشته و زخمی بر جای نگذاشته است.

بیشتر بخوانید:

تمجید رئیس حزب لبنانی «التوحید العربی» از بیانات رهبر انقلاب علیه نتانیاهو

ارتش لبنان پس از حمله راکتی و تیراندازی، خودروهای گشتی را در خیابان‌های شهر الهرمل مستقر و ایست‌های موقتی را در ورودی‌های شهر ایجاد کرد.

ایهاب حماده با اشاره به اینکه در پاسگاه پلیس شهر الهرمل طرح شکایت کرده، گفت: آنچه اتفاق افتاد نتیجه خلأ امنیتی است. لحظه شلیک همراه با خانواده‌ام در بیروت بودم.

بیشتر بخوانید:

الحریری دست خالی از امارات بازگشت

کمتر از یک ماه قبل نیز جسد لقمان سلیم، فعال سیاسی لبنان در داخل یک خودروی اجاره‌ای واقع در مسیر فرعی در شهرک «العدوسیه» در جنوب لبنان کشف شد.

رهیف رمضان، دادستان دادگاه تجدیدنظر جنوب لبنان اعلام کرد که در جسد سلیم آثار شلیک چهار گلوله در سرش مشاهده شد و هیچ کارت شناسایی همراه جسد نبود.

نیروهای امنیتی لبنان ضمن تحقیق درباره دو حادثه صورت گرفته طی یک ماه اخیر و ایجاد تنش در محافل سیاسی، آن‌ها را بهانه‌ای برای ایجاد بی ثباتی و اختلاف افکنی میان احزاب لبنانی اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    3 0
    این اقدامات کار عناصر وابسته به اسرائیل هست که قصد باجگیری با متشنج کردن لبنان را دارد چون می بیند برخی از گروههای لبنانی بنحوی در جهت مطامع اش درمقابل سایر گروههای این کشور جبهه گرفته ومی گیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس