محمدحسن آصفری

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: اگر تاکنون استیضاح رئیس جمهور و برخی از وزرا در دستور کار قرار نگرفته به دلیل تعامل با دولت بوده است.

به گزارش مشرق؛ محمد حسن آصفری به عدم تعامل دولت با مجلس اشاره کرد و گفت: هیچ قوه‌ای در کشور نمی‌تواند خود را برتر از دیگری بداند، اما مجلس در راس امور است و ریل گذاری کرده و دولت نیز ملزم به حرکت در این مسیر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: دولت به هیچ وجه حق ندارد خود را فراتر از قانون بداند و هر قانونی را هم که مجلس تصویب کرده باید اجرایی کند؛ ضمن اینکه قوه مجریه باید به قوه مقننه پاسخگو باشد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: دولت اگر اعتراض به قانونی دارد با ارائه توجیهات منطقی درباره آن موضوع، اعلام کند. بنابراین دولتی که داعیه دار حقوقدانی است می بایست که به قانون پایبند باشد.

وی تصریح کرد: مصوبات مجلس در راستای کمک به دولت بوده و در این چند ماه اخیر یک مصوبه‌ را وضع نکرده‌ایم که باعث ضرر و زیان دولت باشد؛ لذا اکثر مصوبات مجلس در راستای بهبود وضع معیشتی مردم و کمک به دولت بوده است.

آصفری تاکید کرد: در شان رئیس جمهوری نبوده که هر از چندگاهی علیه مصوبات مجلس موضع گیری کند؛ البته نگاه دولت سیاسی است و چشم انداز او فقط انتخابات سال 1400بوده زیرا نمی‌خواهد پاستور را ترک کند و متمسک به هر چیزی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه مشکلات را لمس می‌کنند؛ چرا که با مردم در ارتباط هستند و اگر انتقادی می‌شود برای حل مشکلات مردم است، اما دولت هیچ اقدامی در جهت مرتفع کردن مشکلات انجام نمی‌دهد. پس ما به عنوان وکلای ملت باید صدای رسای آنها باشیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: چه دولت تعامل داشته باشد و چه نداشته باشد، مجلس براساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با دولت همراهی و همکاری خواهد داشت؛ ضمن اینکه اگر تاکنون استیضاح رئیس جمهور در دستور کار قرار نگرفته به دلیل تعامل با دولت بوده است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    و به ضرر ملک و ملت است
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    ۱۴۰۰ برسه و این ها محاکمه نشن. اونوقت ببین چیکار میکنیم.
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    باشه فعلا تعامل کنید ولی فردای انتخابات منتظر محاکمه و مجازاتشون هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس