کد خبر 1184629
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

اینستاگرام، اپلیکیشنی مبتنی بر وب و گوشی همراه است که امروزه حرف اول را در میان رسانه‌های اجتماعی می‌زند. حدود یک میلیارد کاربر، نشان دهنده‌ی محبوب بودن و همه‌گیر بودن آن است. شما در اینستاگرام می‌توانید با بارگذاری عکس و ویدئو و همچنین نوشتن یک متن، افراد زیادی را در لحظه‌های خود شریک کنید. می‌توانید با دنبال کردن افراد مهم و مشهور، از سبک زندگی کردن، نحوه پوشش، ساعات فراغت، اعضای خانواده و یا علایق آنها آشنا شوید. می توانید افرادی را دنبال کنید و از زندگی‌اشان باخبر شوید که نمی‌شناسیدشان. می‌توانید لحظاتتان را با کسانی قسمت کنید که هرگز آن‌ها را ندیده‌اید و شاید هرگز آن‌ها را نبینید.  

درباره خرید فالوور اینستاگرام چه می‌دانید؟


 
یکی دیگر از مزایای استفاده از اینستاگرام، سر زدن به ویترین برندها و کسب و کارهاست؛ بی‌آنکه از خانه بیرون بروید. می‌توانید نه تنها به‌ آن‌ها سر بزنید، بلکه از آن‌ها خریداری کنید و جنس خریداری شده را درب منزل دریافت کنید. می‌توانید خودتان کسب و کاری در فضای بی‌انتهایش راه‌اندازی کنید و مشتری‌هایی از سرتاسر جهان داشته باشید!
هم می‌توانید از طریق اینستاگرام معروف شوید، هم می توانید آدم‌های معروف را دنبال کنید. معروف شدن در اینستاگرام کار ساده‌ای است. می‌توانید کاری کنید که هزاران نفر شما را بشناسند و هر روز در جریان کارهای شما قرار گیرند. تنها کافی است با ما همراه شوید. ما شما را به دنیای معروفیت می‌رسانیم:
خرید فالوور اینستاگرام چیست؟
Follower در لغت به معنای دنبال کننده است و در اصطلاح اینستاگرام به کسی گفته می‌شود که صفحه‌شما را دنبال می‌کند. فالوور کسی است که صفحه‌ی شما را در لیست صفحات مورد علاقه‌اش قرار داده است و هر اتفاقی در صفحه‌ی شما رخ بدهد، اعم از پست جدید، لایو و یا استوری و ..، در جریان آن قرار می‌گیرد. 
هرچه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد و افراد بیشتری صفحه‌ای را دنبال کنند، نشان‌دهنده‌ی این است که صاحب آن صفحه تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته و از جایگاه بهتری برخوردار است. فردی با تعداد فالوور بالا یا از سیاسیون وسران مملکتی است، یا هنرمند و به اصطلاح سلبریتی است، یا تعامل اجتماعی خوبی  دارد، او قطعا یک اینفلوئنسر است.

درباره خرید فالوور اینستاگرام چه می‌دانید؟
اما باید بدانید داشتن فالوور بالا کار خیلی سختی نیست. شما می توانید تنها با هزینه‌ای اندک تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید.
با این حال که می توانید از راههای دیگری مانند دنبال کردن دیگران، استفاده از عکس‌های هشتگ‌دار تاثیرگذار، گذاشتن مطالبی که نقطه ضعف جامعه محسوب می‌شود و ... تعداد فالوورهایتان را بالا ببرید، اما باید بدانید همه‌ی این راهها زمان‌بر است و ممکن است اصلا موثر نباشد.
ما، اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم با صرف هزینه‌ای اندک، تعداد فالوورها و به تبع جایگاه اجتماعی خود را بالا ببرید. 
مزایای خرید فالوور اینستاگرام
یکی از مزایای خرید فالور اینستاگرام، این است که با خرید فالوور اینستاگرام، به سادگی می توانید توجه کاربران دیگر را به خود جلب نمایید. وقتی کاربری پست شما را در فید اینستاگرام می بیند و به دنبال آن به صفحه‌ی شما سر می‌زند، اگر تعداد فالوورهایتان بالا باشد، ترغیب به دنبال کردن صفحه‌اتان می‌شود. 
از نظر روانشناسی، وقتی تعداد افراد زیادی مطلبی یا کسی را تایید کنند، یا نظر مثبتی درباره‌ی فرد خاصی داشته‌باشند، افراد دیگری که جهت‌گیری خاصی نسبت به آن مساله ندارند، به طور ناخودآگاه به سمت نظر اکثریت متمایل می‌شوند. بیشتر افراد تحت تاثیر این اصل روانشناسی قرار می‌گیرند بی‌آنکه خود بخواهند، یا حتی بدانند.
به زبان ساده‌تر، هرچه فالوورتان بیشتر باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری شما را دنبال کنند زیادتر است. وقتی فردی صفحه‌ی شما را به طور تصادفی پیدا کرد و متوجه تعداد فالورهای بالای شما شد، امکان اینکه باقی پست‌هایتان را ببیند، لایک کند و شما را فالو نماید زیادتر است. چون تصور می‌کند شما مطالب مهمی برای بازگو کردن دارید.
از طرفی اگر تعداد فالوورهایتان بالا باشد، خواه فالوورهای فیکی که خریداری کرده‌اید خواه فالوورهای واقعی، برندهای مشهور، از این فرصت استفاده می‌کنند و از شما به عنوان مهره‌ی تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. در نتیجه شما از این طریق کسب درآمد هم می‌کنید.
حال اگر صفحه‌ی شما مربوط به برندتان باشد، فالوور بالا نشان‌دهنده‌ی مشتری‌های زیاد است. اگر کسی به صفحه‌ی شما سر بزند، بی‌شک تصور می‌کند که وجود این‌همه مشتری، به علت کیفیت بالای محصول شماست. پس محصولاتتان، ارزش یک بار امتحان کردن را دارد! تبریک یک مشتری دیگر به صفحه‌ی شما اضافه شد.
حال اگر خرید فالوور فعال را جزئی از استراتژی پیج اینستاگرام‌تان کنید، به عبارتی هر کدام از این پیج‌ها یک صفحه‌ی واقعی باشند، تصور کنید چگونه موشک موفقیتتان از سکوی شرکت ما پرتاب خواهد شد!!
اما نکته‌ای را فراموش نکنید. یک نکته‌ی مهم: اگر تعداد فالوورهایتان بالا باشد و تعداد لایک‌هایتان کم، اعتماد کاربران جدید، از بین می‌رود. یک چراغ بالای سرشان روشن می‌شود و می‌فهمند شما فالوورها را خریداری کرده‌اید. بهتر است در کنار فالوور، لایک اینستاگرام را هم خریداری کنید!

درباره خرید فالوور اینستاگرام چه می‌دانید؟
سخن پایانی
اگر فرد مشهوری هستید که تازه‌ صفحه‌ی خود را باز کرده اید، اگر صاحب کسب وکاری هستید که می‌خواهید محصولاتتان را بفروشید و نیاز به مشتری‌های بیشتری دارید، اگر فردی عادی هستید که رویای مشهور شدن را در سر می‌پرورانید و دوست دارید تا از طریق اینستاگرام، پولی هم به جیب بزنید، اینجا دقیقا جای شماست. تبریک می‌گوییم، جای درستی آمده‌اید.
ما در کنار شما هستیم تا با صرف هزینه‌ای هرچند اندک، سرمایه‌گذاری بزرگی را برایتان رقم بزنیم. ما می توانیم شما را به دنیای معروف شدن ببریم. ما  می‌توانیم صفحه‌ی شما را به هزاران فالوور واقعی، صفحات واقعی، آدم‌های واقعی معرفی نماییم. ما تخصصمان معروف کردن شماست.
ما در کنار شما هستیم و فالوورهای واقعی اینستاگرام را برایتان جذب می کنیم، خرید فالوور فیک اینستاگرام را هر رباتی می‌تواند انجام دهد، اما جذب فالوورهای واقعی اینستاگرام کار هر شرکتی نیست. مطمئن باشید که هرگز از سر زدن به شرکت ما پشیمان نخواهید شد.
کافی است با همکاران ما تماس بگیرید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد و کمک می‌کنیم تا تصمیم درستی را برای صفحه‌اتان بگیرید. با خرید فالوورهای واقعی و خرید لایک اینستاگرام، در کسری از ثانیه و با چشم بر هم زدنی تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید و بی‌آنکه حتی خودتان متوجه شوید، مثل ستاره‌ای در آسمان معروفیت بدرخشید.

شمایی که این مطلب را مطالعه می‌کنید، احتمالا در مراحل اولیه راه‌اندازی یک کسب و کار حرفه‌ای در محیط اینستاگرام هستید. مطمئن باشید که در ابتدای مسیر نیازی به تبلیغات پرهزینه و کمپین‌های تبلیغاتی ندارید و می‌توانید با صرف هزینه‌های کم، به دستاوردهای بزرگی برسید. فقط کافی است هوشمندانه گام بردارید و در انجام کارهای اصولی تداوم داشته باشید. برای شروع تعداد پست‌های صفحه خود را با حفظ کیفیت افزایش دهید. سپس با خرید فالوور باکیفیت به مرور تعداد مخاطبان واقعی پیج خود را افزایش دهید. به جمع حرفه‌ای ها ملحق شوید. 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس